نوشته شده توسط : زپو

 فایل صوتی مدیریت زمان


نام کتاب : مدیریت زمان
نام نویسنده : برایان تریسی
 

در مورد کتاب صوتی مدیریت زمان

زندگیتان را طوری برنامه ریزی کنید که دائما انرژی های مطلوب کسب کنید. وقتی روی کارهایی که واقعا مهم هستند و شما را به سرعت به هدفتان نزدیک می کند کار کنید انرژی های مثبت به دست می آورید. از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید و با افراد پر انرژی کار کنید.

ما در مورد زمان صحبت نمی کنیم بلکه در مورد مدیریت عمرمان حرف می زنیم و اگر شما در زمینه ی مدیریت زمان خیلی عالی و حرفه ای شوید به این معنی است که شما در نحوه ی گذراندن عمر بسیار حرفه ای شده اید مدیریت زمان به معنای استفاده ی درست از تک تک لحظات زندگیست.

زمان،نفیس ترین منبعی است که انسان در اختیار دارد.ما همانند خورشید در وسط ایستاده ایم و زمان هم مثل سیاره به دور ما می چرخد. در واقع زمان برابر با زندگی ماست. توانایی در معامله ی زمان مشخص کننده ی کیفیت کلی زندگی شماست.فکر میکنید بهترین سرمایه گذاری زمانی و مالی برای شما چیست؟ برایان تریسی به شما خواهد گفت که بزرگترین و قابل اتکا ترین منبع مالی چیست و شما را با قابلیت هایتان  در کسب در آمد آشنا خواهد کرد.وی همچنین به شما نکاتی را برای ذخیره کردن زمان، استفاده بهینه از آن و حرفه ای شدن در زمینه ی آموزش مدیریت زمان خواهد گفت. نکته حیاتی همه ی این موارد اقدام کردن و دست به کار شدن است مطمئنا هر عملی، عکس العملی در پی دارد.


خرید و دانلود  فایل صوتی مدیریت زمان






:: برچسب‌ها: مدیریت زمان , برایان تریسی , کتاب صوتی , هدف ,
:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: