آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان
نوشته شده توسط : زپو

 آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان


دست آسمان یک بازوی رباتیک 9 درجه آزادی می باشد، که کنترل آن توسط لباس ثبت حرکاتی که همراه با ربات ارائه شده انجام می شود. در این کتاب به شرح کامل فرایند طراحی و ساخت این ربات پرداخته ایم. 

ربات مورد بحث در واقع مشابه دست راست انسان می باشد. این دست توانایی انجام بیشتر حرکات دست راست را دارد، این حرکات شامل: جمع و باز شدن دست ازمحل کتف، چرخش از محل کتف، جمع و باز شدن از محل آرنج، پیچش مچ و حرکت مستقل 5 انگشت دست می باشد. برای کنترل این ربات لباسی مجهز به سنسور های خمشی طراحی و ساخته شد. این لباس حرکات یک دست واقعی را ثبت میکند و پس از پردازش داده های ارسالی از سنسور های موجود در این لباس بازو حرکاتی مشابه با دست فردی که لباس را بر تن دارد انجام می دهد.

پروژه دست آسمان یک پروژه کاملا اپن سورس بوده و تمامی منابع آن شامل: طراحی سه بعدی، نقشه مدار های ربات، برنامه میکروکنترلر و آموزش ساخت و راه اندازی ربات از ابتدا تا انتها ازاین قابل دانلود می باشد و هر فرد علاقه مند به ساخت این ربات می تواند با دنبال کردن این آموزش و البته تلاش مستمر، این ربات و یا قسمتی از آن را برای خود بسازد.

بااستفاده از این کتاب ربات خودرابسازید...


خرید و دانلود  آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان






:: برچسب‌ها: برنامه نویسی ربات , ساخت ربات , طراحی ربات , رباتیک , ربات دست اسمان , مکانیک ربات , کسب درامد , ربات بسازید ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: