نوشته شده توسط : زپو

 مفهوم و اقسام دعوای جعل دکتر ناصر کاتوزیان


مفههوم وانواع دعوای جعل نوشته دکتر ناصر کاتوزیان

ادعای جعل و انواع واقسام دعاوی جعل دراین کتاب مورد بررسی قرار میگیرد.
ودرضمن برای موفقیت در کانون وکالت نیاز مبرم به مطالعه این کتاب می باشد چرا که دانشجو را برای تشخیص وتمییز انواع دعاوی ....

خرید و دانلود  مفهوم و اقسام دعوای جعل دکتر ناصر کاتوزیان




:: برچسب‌ها: مفهوم , و , اقسام , دعوای , جعل , دکتر , ناصر ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 پیش بینی بارش باران به کمک شبکه عصبی مصنوعی


بدر سالهاي اخیر خسارتهاي ناشی از سیل در بسیاري از مناطق جهان رشد صعودي داشته است که بارشهاي غیر مترقبه به عنوان یک عامل تهدید کننده در احتمال وقوع سیل محسوب می شود. پیش بینی بارش در مدیریت و هشدار معضل سیل نقش مهمی بر عهده دارد. به منظور جلوگیري از خسارات ناشی از سیل و سعی در کنترل ومهار آن ضرورت ، اهمیت پیش بینی بارش امري اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. زیرا با اطلاع از میزان بارندگی ، می توان امکان وقوع سیل را در منطقه پیش بینی و اقدامات لازم را به عمل آورد. در مناطق آسیب پذیر ، ایجاد یک ساختارهاي دفاعی در برابر سیل مهم و جدي است و پیش بینی به موقع بارش نیز عاملی بوده که براي مقابله با سیل و اهداف مدیریتی آن از اهمیت بیشتري برخوردار است. با توجه به اینکه پیش بینی بارش تابع عوامل عوامل بسیاري از جمله فشار ، دما ، باد و … می باشد ، و همچنین محدودیت هایی از قبیل نبود اطلاعات بارش در مقیاس هاي زمانی و مکانی مناسب ، استفاده از روش هاي معمول از پیچیدگی هاي زیادي برخوردار است. تحلیل نتایج خروجی مدل شبکه عصبی نشان داده که این مدل توانایی بهتر و دقت بالایی براي پیش بینی بارش نسبت به روش هاي آماري معمول داشته است و با افزایش فاکتورهاي ورودي ، شبکه دقت بالاتري را در پیش بینی ارائه می دهد در صورتی که اگر شبکه ورودي کمتري داشته باشد خطاي بیشتري را دارا می باشد.

فهرست :

مقدمه

تشریح موقعیت مکانی

مواد و روش کار

شرح راه کار اول

نحوه ورود داده ها

نمودار شماتیک شبکه عصبی مصنوعی

خروجی شبکه عصبی مصنوعی

خروجی تحلیل و آنالیز نتایج داده ها

پیشنهاد هایی برای تحقیق بیشتر

معیارهای صحت نتایج و روش حل

مبانی شبکه های عصبی مصنوعی

آمار بارش ماهیانه ایستگاه هواشناسی کرمان

معیار تعیین پیش بینی پذیر بودن داده های بارش


خرید و دانلود  پیش بینی بارش باران به کمک شبکه عصبی مصنوعی




:: برچسب‌ها: آمار بارش ماهیانه ایستگاه هواشناسی , احتمال وقوع سیل , بارشهاي غیر مترقبه , خروجی تحلیل و آنالیز نتایج داده ها , خروجی شبکه عصبی مصنوعی , شبکه عصبی مصنوعی چیست , مبانی شبکه های عصبی مصنوعی , معیار تعیین پیش بینی پذیر بودن داده های بارش , معیارهای صحت نتایج و روش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

  پایان نامه : شناخت عوامل اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی وجمعیت شناختی موثر بر باروری در زنان 39-30ساله همسردار شهرستان زاهدان (باتاکید بر قومیت) - سال 1390


 با توجه به افزايش سريع جمعيت، رشد اقتصادي و اجتماعي در هيچ جامعه اي بدون شناخت دقيق تغييرات جمعیّتي و استفاده هر چه مطلوب تر از امكان و توان بالقوه نيروي انساني تحقق نخواهد يافت. هدف این پژوهش،شناخت عوامل اجتماعی فرهنگی، اقتصادی وجمعیت شناختی موثر بر باروری زنان 39-30 ساله شوهردار شهرستان (با تاکید بر قومیت) زاهدان 1390 است. روش پژوهش: در این مطالعه پیمایشی- توصیفی، 477 نفر(کل 33832نفر) از زنان39-30 ساله شوهردار شهرستان زاهدان به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم انتخاب شدند. با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته 477 نفر از زنان شوهر دار 39-30 ساله گزینش شدند. روایی پرسشنامه توسط متخصصین تأیید شد و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 763/0= α محاسبه گردید تجزیه و تحلیل داده هابا استفاده ار نرم افزار spss با ضریب دقت 05/0انجام شد، یافته ها: نتایج نشان داد که عوامل جمیتی(سن زنان، سن زنان هنگام اولين ازدواج، سن در هنگام بارداري ) بر میزان باروری زنان مورد بررسی رابطه مسقیم و معناداری داشته است. تأثیر عوامل اقتصادی بر میزان باروری در زنان مورد بررسی رابطه معنادار ضعیفی در برخی از عوامل نظیر وضعیت مسکن و اشتغال زنان نشان داد و درآمد ماهیانه تأثیر چشمگیری نداشته است. همچنین عوامل فرهنگی- اجتماعی بر باروری برخی از عوامل نظیر قومیت، محل سکونت، نحوه ازدواج و میزان تحصیلات سن رابطه معنادار و قابل توجهی را نشان دادند و عامل ارجحیت جنسی رابطه معناداری را نشان نداد. نتیجه گیری:به نظر می رسد در مناطقی که شرایط اقتصادی واجتماعی-فرهنگی توسعه بیشتری داشته باشد، و زنان استقلال مالی و حضور فعال تری در موقعیت های اجتماعی ایفا نمایند میزان باروری نیز متعادل تر خواهد بود و این مهم در استا نهای چند قومیتی نیز صادق است .

خرید و دانلود   پایان نامه : شناخت عوامل اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی وجمعیت شناختی موثر بر باروری در زنان 39-30ساله همسردار شهرستان زاهدان (باتاکید بر قومیت) - سال 1390




:: برچسب‌ها: فرهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 نمونه طراحی داخلی سونا و استخر مدرن


خوب دیدن پیش نیاز طراحی خوب است. مجموعه ای از مدرنترین و زیباترین نمونه های طراحی داخلی سونا و استخر


خرید و دانلود  نمونه طراحی داخلی سونا و استخر مدرن




:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی سونا و استخر , طراحی داخلی مدرن , اسلاید ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 پاورپوینت چیدمان یا لی اوت (Layout) به همراه فیلم آموزشی


این پاورپوینت شامل 78 اسلاید بوده و حاوی ی دو فیلم آموزشی مبحث فوق که مجموعا حدود 7 دقیقه هستند نیز می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 5000 تومان قابل دانلود خواهد بود. 

خرید و دانلود  پاورپوینت چیدمان یا لی اوت (Layout) به همراه فیلم آموزشی




:: برچسب‌ها: چیدمان یا لی اوت (Layout)- پاورپوینت چیدمان یا لی اوت (Layout)- فیلم آموزشی چیدمان یا لی اوت (Layout)- پاورپوینت درس مدیریت تولید- پاورپوینت درس مدیریت تولید پیشرفته-پاورپوینت رشته مدیریت- , چیدمان یا لی اوت (Layout) , پاورپوینت چیدمان یا لی اوت (Layout) , فیلم آموزشی چیدمان یا لی اوت (Layout) , پاورپوینت درس مدیریت تولید , اورپوینت درس مدیریت تولید پیشرفته , پاورپوینت رشته مدیریت , اسلاید ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 گیاه درمانی و پزشکی در ایران باستان


گیاه درمانی و پزشکی در ایران باستان - نویسنده: فرید سراج الدینی

خرید و دانلود  گیاه درمانی و پزشکی در ایران باستان




:: برچسب‌ها: گیاه , درمانی , و , پزشکی , در , ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 استراتژی


استراتژی راهي است كه رسيدن به هدف را تضمين نموده و جهت گيري سازماني را براي بكارگيري توانمندي سازماني و بهره گيري از فرصتها  فراهم مي سازد . این پاورپوینت در 39 اسلاید ضمن تعریف استراتژی و انواع استراتژیها به بررسی ماتریس استراتژی و عوامل درونی و بیرونی دخیل در اتخاذ استراتژیها می پردازد .

خرید و دانلود  استراتژی




:: برچسب‌ها: استراتژی , انواع استراتژی , تعريف استراتژي , تدوين راهبردها , مقاله در خصوص استراتژی , استراتژيهاي يكپارچگي , استراتژيهاي تمركز , استراتژيهاي تنوع , استراتژيهاي تدافعي , SWOT , ماتريس تدوين استراتژيها , Strategy ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 مود 100 واقعی و تست شده ی کلش


ف

فقط و فقط 5000 تومان

نرم افزار هک کلش اف کلنز

نسخه جدید آمد!!

ارزان ترین قیمت در کل کشور ایران !!

http://iamazon.ir/clash/600x125.gif

جم نامحدود + پول(طلا) نامحدود + اکسیر نامحدود

  +اضافه شدن ده ها امکان به کلش آف کلنز و ارتقای لول قانونی و بدون بلاک شدن

http://x99.ir/cocfa/2015-04-04_22-59-55.jpg



نرم افزارهای این پکیج جدید:

 1. نرم افزار هک کلش آف کلنز با سرعت ، آپتایم بالا و امکانات بیشتر و همچنین قابلیت نامحدودسازی جم ، دارک یا نفت ، اکسیر و پول(طلا) را دارد. با این نرم افزار در چند ساعت و با چند کلیک قادر به آپدیت تمامی سازه ها بدون نیاز به صبر هستید. امکان سینگل اتک ، گلوبال اتک ، گلوبال چت و تمامی امکاناتی که در حال حاضر دارید نیز وجود دارد. (نسخه آخر ویژه بهار سال 1394)


 این نرم افزار تست شده و دارای اسناد حاوی اثبات کار کردن آن ها میباشند.

هک کلش


با جم ، پول و اکسیر نامحدود در بازی فوق العاده محبوب کلش آف کلنز قادر به رسیدن به لول های برتر جهانی (+170) در مدت کوتاه خواهید بود.
http://x99.ir/cocfa/sss.jpg

این نرم افزار برای اولین بار توسط ارزون فروش یعنی ما ارائه شد و دیگر فروشگاه ها 99% کپی محصول و با کیفیت پایین تر را ارائه میدهند.

از همه جا ارزانتر حداقل 50% با قیمت پایین تر ارائه می رهیم.


سؤالات رایج خریداران:

1. آیا در اکانت کلش آف کلنز ما مشکلی پیش می آید؟ (جواب: خیر. این سیستم به نزریق یک سری اطلاعات به سرورهای کلش آف کلنز عمل کرده و میتوانید بدون هیچ مشکلی و صد در صد پایدار لول خود را خیلی سریع به +170 برسانید و بلاک نشوید.)


3. قابلیت سینگل اتک و سیو شدن دارد؟ (جواب: بله هم قابلیت سینگل اتک دارد و هم قابلیت گلوبال. همچنین چت و ... نیز همچنان پس از استفاده از این نرم افزارها فعال بوده.)

4. آیا از قابلیت های بازی کم میشود؟ (جواب: خیر ، نه تنها کم نمیشود بلکه تعداد زیادی قابلیت به بازی شما اضافه خواهد شد)

5. امنیت درگاه های پرداخت آنلاین شما چگونه تأمین میشود؟ (جواب: درگاه پرداخت آنلاین وبسایت ما همان درگاه اصلی بانک بوده که امنیت آن در رده کشوری اول است زیرا کسی که بخواهد درگاه مارا ه-ک کند باید اول کل بانک را را ه-ک کند که همچین اتفاقی نخواهد افتاد )


6. چرا قیمت شما از بقیه بسیار پایین تر می باشد؟ (جواب: ما به دلیل داشتن سرورهای قدرتمند در تزریق اطلاعات و برنامه نویس های حرفه ای همچنین خریداران زیاد محصول را با قیمتی ارائه داده ایم تا همه قادر به دریافت و استفاده از آن به سادگی و با چند کلیک باشند.)
عکس اکانتی که در چند دقیقه به این قدرت رسیده است در لول 9 !





http://iamazon.ir/clash/iamazon-clashes.jpg





قابلیت های این نرم افزار:

1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل 20 هزار تومان برای 500 جم و در خارج از کشور به قیمت 5 دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.


6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.

عکسی از موبایل شخصی بنده:



توجه داشته باشید. با این نرم افزار میتوانید بجای خرج های میلیونی برای ارتقای لول و جم به سادگی نامحدود شوید و به لول های بالای +180 برسید

خرید و دانلود  مود 100 واقعی و تست شده ی کلش




:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 جایگاه انگیزه در حقوق جزا


جایگاه انگیزه در حقوق جزا




خرید و دانلود  جایگاه انگیزه در حقوق جزا




:: برچسب‌ها: جایگاه , انگیزه , در , حقوق ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زپو

 بازیافت پیشرفته اطلاعات پاک شده در کامپیوتر


---

خرید و دانلود  بازیافت پیشرفته اطلاعات پاک شده در کامپیوتر




:: برچسب‌ها: بازیافت , پیشرفته , اطلاعات , پاک , شده , در ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()