آگهی ترحیم (کد محصول: [2])
نوشته شده توسط : زپو

 آگهی ترحیم (کد محصول: [2])


آگهی ترحیم لایه باز (PSD)پسورد اکسترکت فایل دانلودی:  www.mrmer.irتصاویر پیشنمایش کیفیت کمی دارند، اما فایل اصلی دارای کیفیت بسیار بالا (300 پیکسل بر اینچ) است. در این محصول هیچ اسمی از ما برده نشده است و فاقد هرنوع تبلیغ است.کاملا اورجینال! اگر باور ندارید امتحان کنید. در صورت یافتن فایل مشابه جایزه خواهید گرفت!
 برای مشاهده محصولات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه کنید!


www.MrMER.zepo.ir
www.MrMER.ir


اگر برای طراحی یک آگهی ترحیم مشابه این محصول به یک دفتر فنی مراجعه کنید، مبلغی بالغ بر 25000 تومان را برای طراحی از شما خواهد گرفت، که البته در 90 درصد اوقات طرحی که برای شما آماده می کنند از یک جای دیگر کپی برداری و فقط کمی تغییر داده شده است، اما ما با توجه به سیاست های فروش اینترنتی خود، این محصول را با 21000 تومان تخفیف نسبت به ارزان ترین قیمت به شما عرضه می کنیم. همچنین به شما اطمینان  می دهیم که اگر تمام دنیای اینترنت را جستجو کنید، فایلی مشابه این محصول نخواهید یافت! بنابراین از اورجینال بودن این محصول اطمینان داشته باشید. اگر باورتان نمی شود، می توانید تا آخر عمرتان به دنبال فایل مشابه این محصول در اینترنت باشید! اگر این فایل را پیدا کردید، لینک آنرا همراه با توضیحات به ایمیل zepo@mrmer.ir بفرسید تا 3 محصول را به طور رایگان به شما هدیه دهیم!

بعد از خرید این محصول، کافیست فایل دانلودی را به دفترفنی دلخواه ببرید تا با هزینه خیلی کمی (کمتر از 6000 تومان) متن مورد نظر شما را بر روی آن تایپ کند. یعنی بازهم 15000 تومان سود کرده اید!
این محصول شامل یک فایل PSD لایه باز و کاملا قابل تغییر، و یک فایل JPG با کیفیت بالا، با قابلیت چاپ مستقیم است. در این محصول هیچ اسمی از ما برده نشده و شما بعد از خرید، مالک آن هستید.

خرید و دانلود  آگهی ترحیم (کد محصول: [2])






:: برچسب‌ها: آگهی ترحیم , آگهی ترحیم لایه باز , mrmer , mr , mer , آقای مر , مستر مر , www , mrmer , ir , www , mrmer , zepo , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: