افزونه چند فروشندگی دکان
نوشته شده توسط : زپو

 افزونه چند فروشندگی دکان


حتما تا به حال به این فکر کردید که به وسیله ووکامرس فروشگاه راه اندازی کنید و یا اجازه بدید که کاربران سایت شما محصولاتشون رو بفروش برسونند ، ما امروز یک محصولی رو برای شما آماده کردیم که بوسیله اون بتونید هر تعداد که بخواهید فروشنده در سایت داشته باشید و کسب درآمد کنید .

افزونه چند فروشندگی دکان که توسط تیم فریش تم آماده سازی و کاملا فارسی ساز شده این امکان رو میده که کاربران در سایت شما برای خودشون پنل بسازند و محصولاتشون رو بفروش برسونند.

میتوانید درصد فروش برای فروشندگان سایتتون تعیین کنید و از طریق پنل مدیریت فارسی آن سیستم را شخصی سازی کنید و همچنین می توانید فروشندگان ویژه تعیین کنید و یا برای فروشندگان اطلاعیه ارسال نمایید.

کاربران می توانند محصولات خود را بدون دسترسی به پیشخوان وردپرس محصولات را ارسال کنند برای محصولات خود کد تخفیف تعیین کنند ، صفحه فروشگاه با آدرس دلخواه بسازند و بسیاری ویژگی دیگر که با آنها آشنا خواهید شد.

از نمونه سایت هایی که از این افزونه استفاده کردند میتونیم سایت مارکت وردپرس رو به شما معرفی کنیم که از همین افزونه وردپرس استفاده کرده ( البته کمی شخصی سازی شده) شما هم همین حالا میتونید یک مارکت بزرگ رو راه اندازی کنید و درآمدزایی کنید.


خرید و دانلود  افزونه چند فروشندگی دکان






:: برچسب‌ها: دکان , افزونه دکان , دانلود رایگان دکان , دانلود افزاونه چندفروشندگی , وردپرس , افزونه وردپرس , دانلود افزونه چند فروشندگی حرفه ای وردپرس , افزونه فروشنده فارسی ووکامرس , دانلود افزونه فارسی فروشندگی وردپرس , چند فروشگاه با یک ووکامرس ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: