نوشته شده توسط : زپو

 تحقیق در مورد بیکاری  جوانان و فشار روی خانواده های کم درامد   (فرمت word و باقابلیت ویرایش) -تعداد صفحات 59 صفحه


تحقیق در مورد بیکاری ، کار ، تحصیل -تعداد صفحات 59 ص

بیکاری ، کار ، تحصیل
کنگره60 به عنوان مرکز راهنمایی رایگان درمان اعتیاد ،همواره سعی دارد موضوعاتی را که در ارتباط نزدیک با پدیده اعتیاد و درمان آن میباشند را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد . یکی از میادین اصلی تبادل نظر و گفت وشنوددر خصوص این موضوعات ، دستور جلسات هفتگی کنگره 60 می باشد . این هفته در کلیه شعبکنگره 60 موضوع دستور جلسه هفتگی ، بیکاری ، کار و تحصیل است .
منظور از طرح ایندستور جلسه ، بررسی این موضوعات در ابعاد اجتماعی نیست بلکه بررسی وضعیت وضعیت مصرفکننده مواد مخدر و درمان اعتیاد در ارتباط با این موضوعات است .
می خواهیمبدانیم فردی که برای درمان اعتیاد خود اقدام کرده است ، در طول دوره درمان و بعد ازدرمان نسبت به موضوعات فوق چه دیدگاهی باید داشته باشد ، چگونه در خصوص این موضوعاتبرنامه ریزی و عمل کند .
شاید تصور شود مصرف کننده مواد مخدر که تحت درمان میباشد و در دوره درمان را سپری می کند . نیاز به استراحت و بستری شدن داشته باشد ،در بعضی از روش های درمان اعتیاد وضعیت فرد به گونه ای است که از کار از بستری شدنو استراحت کردن نیز فراتر می رود و فرد وضعیت بسیار وخیمی را پشت سر می گذارد .
تفاوت اصلی روش درمان تدریجی یا کاهش پله ای مصرف ( تیپرینگ ) یابا سایرروش های درمان اعتیاد در این است که در این روش هیچ گونه نیازی به استراحت نیست . فردی که با استفاده از روشکنگره 60 دوره درمان را سپری می کند می تواند ماننددیگر شهروندان زندگی کند ، سرکار خود باشد و به امورات زندگی خود رسیدگی کند ، دراین روش با توجه به برنامه ریزی دقیق و مصرف داروی تریاک یا اپیوم تینکچر و کاهشتدریجی و پله ای آن ، شخص از یک تعادل نسبتا خوب برخوردار است و به راحتی از عهدهکلیه امورات زندگی خود برمی آید . در روش درمان کنگره 60 هیچ گونه نیازی به استراحتنیست .
در این روش هیچ گونه رژیم ، برنامه یا پرهیز غذایی وجود ندارد . در اینروش هیچ گونه نیازی به مصرف قرص یا داروهای شیمیایی و حتی داروهای تقویتی نیست ، دراین روش شخص مانند یک انسان معمولی به زندگی خود می رسد ، اینکه بگوییم یک سفر اولیکه دوره درمان و تیپرنگ را سپری می کند نباید کارکند، چنین چیزی به صورت کلی درکنگره 60 وجود ندارد . مگر در موارد خاص و استثنایی که به راهنمای شخص مربوط می شودو بعضی از مشاغل سنگین از نقطه نظر حجم کار و ساعات کار که ممکن است در برنامهدرمان شخص و حضور فرد در کلاس ها اختلال ایجاد نماید .


خرید و دانلود  تحقیق در مورد بیکاری  جوانان و فشار روی خانواده های کم درامد   (فرمت word و باقابلیت ویرایش) -تعداد صفحات 59 صفحه






:: برچسب‌ها: تحقیق در مورد بیکاری جوانان و فشار روی خانواده های کم درامد (فرمت word و باقابلیت ویرایش) -تعداد صفحات 59 صفحه ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: