نوشته شده توسط : زپو

 بزرگترن رازهای پولدرآوردن


راز پول در آوردن در طول تاریخ  اطلاعات مفید در زمینه پولدار شدن در بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ ...

نتیجه تصویری برای بزرگترین راز پول درآوردن
 مقدمه مترجم: این کتاب رو تقریباً همون موقعی که برای اولین بار منتشر شد یعنی در حوالی سال 2003 خوندم. اصولی رو میگفت که قبول کردنش حداقل برای من و در اون زمان مشکل بود. این بود که با خودم گفتم باید امتحانش کنم تا راست و دروغش برام معلوم بشه. گفته بود که با این روش به هر چی که توی زندگی میخواین میرسین و البته بیشتر صحبتش از پول بود. با خودم فکر کردم که امتحان کردنش روی پول برام سخته. پس بهتره فعلاً با یک چیز دیگه آزمایش کنم. مثلاً چی؟ کتاب. خیلی دوست دارم کتاب داشته باشم و بخونم. این بود که اصول این روش رو برای کتاب داشتن پیاده کردم. بعد از مدتی )و نه فوری( تعداد کتابهام حداقل ده برابر شدن. با خودم فکر کردم عجب و چه باحال. ولی باید روی بعضی چیزهای دیگه هم امتحانش کنم تا کارایی این روش بهم ثابت بشه.دفعه بعدی نوبت سیدی بود. باز هم بعد از مدتی تعداد سیدیهام از هر کسی که میشناختم بیشتر شد. کار به جایی رسید که کسانی که سیدیهام رو میدیدن می- گفتن مگه اینجا انبار صدا و سیماست؟... نوعی مقدمه: نوشته جان هاریچاران این اتفاق چند سال پیش و توی یک روز خیلی گرم تابستونی برام افتاد. داشتم می- رفتم چند تا چیز بخرم. اون روزها زیاد پیش میاومد که به سوپرمارکت برم چون اون قدر پول نداشتم که بتونم مواد غذایی رو که در طول هفته مصرف میکردیم یک- دفعهای بخرم. زن جوونم چند ماه پیش و بعد از مدتها مبارزه با سرطان مرده بود. هیچ بیمهای هم نداشتیم. خرجمون زیاد بود و خیلی هم بدهی داشتم. فقط یک شغل نیمهوقت داشتم که ازش به قدری در میآوردم که بتونم شکم دو تا بچه کوچیکم رو سیر کنم. اوضاع بد بود خیلی بد..

نتیجه تصویری برای بزرگترین راز پول درآوردن


خرید و دانلود  بزرگترن رازهای پولدرآوردن






:: برچسب‌ها: راز پول راز پولدراوردن , راز پولدار شدن , رازهای پول , راز , جذب , جذب پول , پولها , ثروت , ثروتمندان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: