بهینه سازی تعمیرات تجهیزات و مدیریت سرمایه در پست فشار قوی توسط پایش دائمی تجهیزات
نوشته شده توسط : زپو

 بهینه سازی تعمیرات تجهیزات و مدیریت سرمایه در پست فشار قوی توسط پایش دائمی تجهیزات


فایل حاضر حاوی پروژه ی کارشناسی در حوزه ی برق قدرت با عنوان بهینه سازی تعمیرات تجهیزات و مدیریت سرمایه در پست فشارقوی به کمک پایش دائمی تجهیزات است.عنوان انگلیسی: Asset management and optimization of maintenance in HV substations using condition based maintenanceچکیده ی پروژه:امروزه افزایش مداوم تقاضا برای توان الکتریکی سطح بالایی از قابلیت اطمینان و کیفیت را می طلبد. عموماً یک سیستم انتقال و توزیع از تجهیزات بسیار کهنه تشکیل شده و به تعمیرات و نگه داری مناسبی نیاز دارد تا قابلیت اطمینان شبکه تضمین شود. قابلیت اطمینان شبکه معمولاً با افزایش هزینه ی تعمیرات افزایش میابد. یک دستاورد قابل توجه این است که بتوان یک سیستم انتقال و توزیع را با به دست آوردن تعادل میان مقرون به صرفه بودن و کیفیت توان الکتریکی تحویلی، به طور صحیحی کنترل و راهبری کرد.

تا کنون در این رابطه تلاش ها و رویکردهای بسیاری برای اجرای تعمیرات مبتنی بر شرایط و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان صورت گرفته است. اخیراً اهمیت ویژه ای به اثر خرابی یک تجهیز بر کل سیستم انتقال و توزیع، معطوف می شود. یک رویکرد مناسب، سیستم هوشمند مدیریت شبکه قدرت است که به جای اینکه خرابی تجهیزات را اتفاقاتی مجزا بپندارد، آثار و روند این خرابی ها را بر روی کل شبکه تحلیل می کند و اقتصادی ترین استراتژی تعمیرات را که قابل اجرا نیز باشد، در اختیار می گذارد. در این پایان نامه در فصل 2 به تفصیل به توضیح سیستم هوشمند مدیریت شبکه پرداخته شده است. هر چند معرفی و توضیح مختصر و مفید ملزومات و مفاهیم آمیخته با آن، مانند تعمیرات مبتنی بر شرایط و پایش دائمی تجهیزات، امری ضروری است که این مهم به ترتیب در فصول 1 و 3 به انجام رسیده است.

فایل ها در دو فرمت pdf و word در اختیار مشتری قرار گرفته و فایل پاورپوینت جهت ارائه نیز تقدیم میگردد.


خرید و دانلود  بهینه سازی تعمیرات تجهیزات و مدیریت سرمایه در پست فشار قوی توسط پایش دائمی تجهیزات






:: برچسب‌ها: بهینه سازی تعمیرات , Asset management , Optimization of maintenance , مدیریت سرمایه , IGMS , سیستم هوشمند مدیریت شبکه , پست فشار قوی , HV Substation , ترانسفورماتور , مدار شکن , Transformer , Circuit breaker , پروژه ی کارشناسی , مهندسی برق قدرت , Optimization , Smart grid , CBM , Control based maintenance , PrM , Probablity based maintenance , Online monitoring , نت , نگه داری و تعمیرات ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: