کامل ترین پکیج کسب درآمد میلیونی از آی نوتی
نوشته شده توسط : زپو

 کامل ترین پکیج کسب درآمد میلیونی از آی نوتی


آموزش کامل و حرفه ای و گام به گام کسب درآمد از آی نوتی(inoti)

آموزش کسب درآمد از ای نوتی

ای نوتی – inoti

بهترین و کامل ترین آموزش های کسب درآمد از ای نوتی

در این پکیج آموزشی فوق العاده و بینظیر برای اولین بار در ایران شغلی پاره وقت و نوین معرفی شده است که با روزانه وقت گذاری کمتر از 2 ساعت درآمدی بیشتر از 100هزار تومان را به صورت آنی نصیب شما خواهد کرد.

تمامی پکیج ها و آموزش هایی که تا الان راجع به کسب درآمد از اینترنت یا کسب و کار های پاره وقت دیدید و حتی خریداری کرده اید را با جرات تمام میگوییم دور بریزید و فقط و فقط یکبار آموزش های این پکیج را ببینید و طعم شیرین کسب درآمد های اینترنتی را بچشید.

تفاوت پکیج ما با سایر پکیج هایی که فقط ادعای به درآمد رساندن شما را دارند این هست که ما برعکس سایرین که در پکیج های خود صد ها روش فقط جمع اوری کرده اند که یکی از یکی بی خاصیت تر و خز تر هستند فقط روی یک موضوع و یک ایده در این پکیج تمرکز کرده ایم.ایده ای که برای اولین بار در ایران در این پکیج از آن رونمایی خواهد شد صد در صد تضمینی هست و تمامی مراحلی که شما را از صفر تا صد این ایده میرساند در پکیج در قالب ویس ها و فایل های پی دی اف و همچنین تصاویر به صورت گام به گام و منظم آموزش داده شده است.

تفاوت بزرگ و مهم دوم این هست که این پکیج پشتیبانی مادام العمر دارد یعنی از طریق لینک های تماس با مایی که در پکیج هست در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با پشتیان تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.هر چند که ما در پکیج جای سوالی باقی نگذاشته ایم ولی با تمام وجود هم پکیج را پشتیبانی میکنیم.

از بابت اینکه ایا ایده ی موجود در این پکیج در حد توان شما هست یا نه هم صد درصد خیالتان راحت کاری که به شما معرفی میشود و مرحله به مرحله به صورت حرفه ای و منظم آموزش داده میشود کار پیچیده ای نیست و تمامی سنین میتوانند از آن استفاده کنند و درامد کسب کنند.

ببینید درامد حاصل از به کار بستن ایده موجود در این پکیج از روزانه صد هزار تومان شروع میشود و تا جایی که توان شما هست ادامه دارد یعنی درامد روزانه حاصله محدودیت ندارد بسته به وقتی که شما صرف میکنید از صد هزارتومان بیشتر خواهد شد و داریم همکار هایی که به درامد روزانه 1 میلیون هم نزدیک شده اند و درحال پیشروی هستند باز.

تفاوت سوم و بزرگ دیگر ما با سایرین این هست که با جرات تمام میگویم پکیج صد در صد تضمینی هست و به همین دلیل هست که 24 ساعته پشتیبانی میشود و ما بعد ازینکه شما پکیج را خریداری کردید شما را به حال خودتان رها نخواهیم کرد و تا به درآمد نرسیده اید ما در کنارتان هستیم.

از طرفی شاید برای شما سوال باشد ارزش این پکیج قطعا میلیونی هست چرا ما با این قیمت نازل برای فروش قرار داده ایم پکیج خود را؟ ببینید ما به دنبال به درآمد رساندن فقط یک نفر نیستیم که پکیج را میلیونی بهش بفروشیم ما به دنبال به درامد رساندن همه کسایی هستیم که واقعا به درآمد نیاز دارند.

بدست آوردن درآمد های +100 هزار تومان در روز دیگه رویا نیست این شمایید که تصمیم میگیرید جایگاهی که هستید را متحول کنید یا نه؟!!

نکته دیگه اینکه آموزش های ما هیچ ربطی به کارهای دستی و فنی مثل تعمیر لامپ یا رفتن به سایت های خارجی و طراحی سایت و افزایش ممبرو ازین دست کار های خز که در تمام اینترنت ریخته شده است ندارد.

money

خب کمی راجع به محتویات پکیج و پیکربندی آن توضیح بدیم:

پکیج شامل شش پوشه هست

1_آموزش ها:در این پوشه فایل های صوتی به همراه فایل های pdf قرار دارد

2-لینک ها (تمام لینک هایی که در فایل های صوتی یا قسمت های دیگه ای از آموزش گفته شده است قرار داده شده که نکته مبهمی باقی نماند)

3-تصاویر:عکس هایی راجع به ایده مطرح شده

4-اپلیکیشن موبایل: این برنامه هم توسط خود ما طراحی شده است و مکمل عالی هست برای آموزش هایی که در پوشه 1 دیدید

5-پشتیبانی:شماره تماس-ای دی تلگرام-ایمیل پشتیبان ها در این پوشه قرار داده شده است

6-متفرقه: در این پوشه که شامل متن ویس عکس و … هست تمامی آنچیزی که شما برای حرفه ای شدن نیاز دارید موجود هست و همچنین مجوز ها که صدرصد از بابت قانونی بودن کار مطمئن شوید و همچنین نمونه درامد های فوق العاده همکاران.


خرید و دانلود  کامل ترین پکیج کسب درآمد میلیونی از آی نوتی






:: برچسب‌ها: inoti , آموزش کسب درامد از ای نوتی , آموزش کسب درامد اینترنتی , اموزش تصویری کسب درامد از ای نوتی , اموزش تصویری کسب درامد اینترنتی , ای نوتی , ای نوتی چیست , بهترین شغل پاره وقت , سایت ای نوتی , کسب درآمد , کسب درآمد از inoti , کسب درامد میلیونی , کسب و کار اینترنی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: