دوره آموزشی مود برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید
نوشته شده توسط : زپو

 دوره آموزشی مود برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید


APPBAZ برای اولین بار دوره آموزشی تخصصی مود بازی ها و برنامه های اندرویدی را به صورت تصویری در اختیار کاربران قرار میدهد.شما با مطالعه این آموزش میتوانید تمامی اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را مود و تغییراتی در آن ایجاد کنید و از آن خروجی APK بگیرید.توجه داشته باشید این بخش مقدماتی آموزشش است و شامل سر فصل های زیر میباشد سری دوم و تکمیلی این قسمت در حال نگارش است…

 

برخی از سر فصل های کتاب مود APK :

دو روش برای اکسترکت و دیکامپایل (decompile) کردن هر فایل APK

برای رسیدن به سورس و منابع فایل اجرایی جهت تغییر در آن اولین قدم اکسترکت و دیکامپایل کردن فایل APK است. در ۴ صفحه با عکس و توضیحات دو روش این کار آموزش داده شده است.

بررسی اجزا و پوشه های درون فایل APK

بعد از بازگشایی و دیکامپایل کردن فایل اجرایی اندروید به سورس و پوشه های آن میرسیم برای اعمال تغییرات باید شناختی نسبی به مهمترین اجزای آن داشته باشیم که در ۵ صفحه با عکس و توضیح این بخش شرح میدهیم.

اعمال تغییرات و مود

خوب هدف اصلی و جذابترین بخش کار قسمت دستکاری اپلیکیشن و بازی مورد نظر است. این بخش را با چندین مثال عملی آموزش داده شد برخی از آنها عبارتند از :

آموزش تغییر زبان و فارسی سازی یک برنامهنحوه حذف تبلیغات در یک بازی یا برنامهتغییر دسترسی ها
برای مثال اگر دسترسی به ضبط صدا در برنامه ای نظیر تلگرام حذف کنیم امکان انتقال پیام صوتی (ویس) حذف میشود.تغییر تصویر آیکون برنامه یا بازی….

مزایا

مزیت این پکیج چیست و به چه دردی میخورد؟

کسب درآمد از طریق فارسی سازیکسب درآمد از طریق قراردادن برنامه ها در مارکت ها(بازار مایکت کندو گوگل پلی و …)شاید شما دوست داشته باشید برای خود مثلا برنامه تلگرام را شخصی سازی کنید مثلا(آیکن آن را تغییر دهید, متن های پیشفرض آن را تغییر دهید , عکس های پیشفرض آن را تغییر دهید , تغییرات اساسی در آن پیاده سازی کنید , بازی ها را فارسی سازی کنید مثل کلش اف کلنز….)تغییر تصویر آیکون برنامه یا بازی….

تبدیل دوباره فایل تغییر داده شده به APK (کامپایل)

بعد از اعمال تغییرات دلخواه بروی برنامه در پایان کار باید مجددا کامپایل انجام شود تا خروجی APK و قابل نصب بگیرید این عمل را به صورت کامل در این بخش آموزش میدهیم.

آموزش مود را با ۵۰% تخفیف ویژه ۵ تومان بجای ۱۰ هزار تومان تهیه بفرمایید.

خوانندگان فهیم توجه داشته باشید ارزش این سری آموزشهای تخصصی بسیار بیش این مقدار است و صرفا به جهت توانایی خرید تمامی کاربران ما به این مبلغ گذاشته شده است.


خرید و دانلود  دوره آموزشی مود برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید






:: برچسب‌ها: آموزش برنامه های اندروید , آموزش مود بازی های اندروید , مود بازی های اندرویدی , هک بازی اندروید , هک برنامه های اندروید , پکیج مود برنامه های اندروید , مود برنامه های اندرویدی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: