یوزرفرم پیشرفته -Advanced User Form
نوشته شده توسط : زپو

 یوزرفرم پیشرفته -Advanced User Form


یوزرفرم چیست؟

یوزرفرم‌ها پایه و اساس ایجاد برنامه‌های تعاملی در اکسل هستند. این ابزار به دلیل داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد، شما را قادر به ساختن هر نوع برنامه‌ای در اکسل می‌کند. تولیدکنندگان و توسعه دهندگان نرم‌افزارها برای ایجاد ارتباط بین کاربران و نرم‌افزارها جهت دریافت و پردازش اطلاعات ورودی، از رابط‌های کاربری مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از این رابط‌های کاربری، یوزرفرم‌ها هستند. قابلیت‌های زیادی جهت ایجاد یوزرفرم‌ها در زبان‌های مختلف برنامه‌نوسی دیده شده است، به همین دلیل رایجترین روش برای توسعه نرم‌افزارها استفاده از یوزرفرم‌ها است.

مجموعه آموزشی یوزرفرم‌ها (پیشرفته)

در پیکیج حاضر سعی شده است تکنیک‌های کاربردی و پیشرفته به زبان ساده در ۱۱۰ صفحه برای شما توضیح داده شود تا امکان استفاده از آنها در برنامه‌های خود را داشته باشید و بتوانید برنامه‌های حرفه‌ای را در محیط ویژوال بیسیک ایجاد کنید . این مجموعه همچنین شامل ۳۰ فایل اکسل از ضروری‌ترین نکات یوزرفرم‌ها برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای است که حاوی کدهای استفاده شده است و به شما این امکان را می‌دهد که با بررسی آنها بیشترین استفاده را از این مجموعه آموزشی ببرید.

جهت شروع یادگیری یوزرفرم‌ها میتوانید از جزوه زیر شروع کنید

UserForm


خرید و دانلود  یوزرفرم پیشرفته -Advanced User Form






:: برچسب‌ها: Modeless Userforms , Dynamic Labels , یوزرفرم بی قید , یوزرفرم بدون نوار عنوان , یوزرفرم منو , مدیریت چندین کنترل با یک رویداد , یوزرفرم جادوگر , یوزرفرم نوار پیشرفت , Toolbox Userform , شبیه‌سازی جعبه ابزار , انتقال اطلاعات بین لیست باکس‌ها ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: