نوشته شده توسط : زپو

 پروژه ی به روز رسانی نرخ اجناس فروشگاه و مبدل واحد پول


 این پروژه با استفاده از میکرو کنترلر ATmega 16 و به زبان بیسیک بسکام ساخته شده است وشامل دو منو بوده در یک منو وارد محیط به روز رسانی قیمت اجناس فروشگاه شده و در منوی دیگر میتوان واحد پولهای (دلار،پوندوریال) را به یکدیگر تبدیل نمود.

در منوی بروز رسانی قیمت اجناس عملکرد دستگاه به اینصورت بوده که ابتدا نرخ مرجع را به دستگاه می دهیم برای مثال ۱۲۰۰ تومان و سپس اجناس فروشگاه را به همراه نام آنها و قیمت این اجناس را متناسب با نرخ مرجع به دستگاه می دهیم و در مرحله بعد نرخ روز دلار را وارد می کنیم مثلا ۳۰۰۰ تومان و در آخر در صد بهره از فروش کالا را داده برای مثال ۱۵٪ و سپس دستگاه پس از محاسبه،قیمت فروش اجناس فروشگاه را به همراه نام آنها با چند ثانیه تاخیر زمانی یکی پس از دیگری را به مشتریان فروشگاه نشان میدهد.در صورتی که نرخ روز دلار تفییر کند از طریق منوی ویرایش نرخ روز را تغییر داده ، و این بار دستگاه قیمت بروز اجناس را متناسب با نرخ روز و درصد بهره نشان می دهد.

همچنین لازم به ذکر بوده که تنظیمات این پروژه را علاوه بر کیبورد تعبیه شده بر روی برد، می توان آن را با استفاده از رابط سریال به کامپیوتر متصل کرده و در محیط ترمینال نرم افزار بسکام آن را تنظیم نمود.

محتوای فایل دانلودی شامل: شبیه سازی پروژه در پرتیوس + فایل مدار چاپی طراحی شده در پرتیوس + فایل سورس بسکام + گزارش پروژه می باشد.


خرید و دانلود  پروژه ی به روز رسانی نرخ اجناس فروشگاه و مبدل واحد پول






:: برچسب‌ها: پروژه , ی , به , روز , رسانی , نرخ , اجناس , فروشگاه , و , مبدل , واحد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: