کتاب صوتی راهنمای کسب درآمد از اینترنت
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب صوتی راهنمای کسب درآمد از اینترنت


خواننده گرامی


گرچه کلّ این مجموعه برای شما نوشته‌شده است امّا برای اینکه بهتر بدانید که چقدر ممکن است ادامه مطالب برایتان مفید باشد؟ چند دقیقه دیگر هم‌روی این چند خط، وقت بگذارید.

اگر با کامپیوتر، و اینترنت کمی آشنا هستید؟ اگر آدرس ایمیل خود را می‌شناسید؟ اگر با موتورهای جستجو آشنا هستید؟ این کتاب برای شما مفید خواهد بود. حتّی اگر برنامه‌نویس باسابقه یا طراح حرفه‌ای سایت هم باشید، بازهم به شما قول می‌دهم که نکاتی جدید در این کتاب خواهید یافت.

امّا . . .

اگر هنوز کلمه «آی‌دی» برای شما فقط معنی شناسه یاهو را دارد؟ یا در جواب کسی که آدرس الکترونیک شمارا بپرسد، می‌گویید: «ایمیل؟» یا «جی‌میل؟؟» بهتر است کتاب (یا پی‌دی‌اف) را ببندید و یکی دو روزی را روی مبانی کامپیوتر و مقدمات اینترنت مطالعه و تحقیق کنید و بعد به سراغ این مجموعه بیایید.

ولی . . .

اگر از آن دسته افرادی هستید، که برای حفظ سلامتی خودتان به‌جای تغذیه سالم، فقط خواندن مقالات پزشکی را کافی می‌دانید!، یا به‌جای تحرک و نرمش منظم، تماشای مسابقات و خواندن اخبار ورزشی را ترجیح می‌دهید! و یا انتظار کسب سریع ثروت بدون زحمت را دارید؟ این یکی دو صفحه مطلب را هم فراموش کنید و کلاً آن را کنار بگذارید.

هیچ راه میانبری برای جایگزین کردن  تلاش و زحمت ، و نیاز به مطالعه و تحقیق، وجود ندارد.


در این کتاب از اطلاعات اغواکننده غیرواقعی و مطالب اغراق‌آمیز وسوسه‌کننده که انگیزه کاذب و ناامیدی ثانوی به دنبال دارند! هیچ خبری نیست .

رسیدن به درآمد چشمگیر و صعودی در اینترنت کاملاً ممکن است . اما نه به‌سرعت! و بدون برنامه‌ریزی

خرید و دانلود  کتاب صوتی راهنمای کسب درآمد از اینترنت






:: برچسب‌ها: کتاب صوتی متن کسب درآمد از اینترنت , راهنمای صوتی کسب درآمد از اینترنت , درآمد واقعی اینترنتی , واقعیات درآمد اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: