از استرس تا موفقیت تنها در 31 روز
نوشته شده توسط : زپو

 از استرس تا موفقیت تنها در 31 روز


از استرس تا موفقیت تنها در ۳۱ روز، کتابی ست که توسط دکتر جان اف دیمارتی (یک از روانشناسان متبحری که در مستند جنجالی راز حضور داشت) نوشته شده است. در دنیای ماشینی امروز استرس مسـأله‌ای جدایی ناپذیر از زندگی ما است. در این کتاب نویسنده نکاتی را به ما می‌آموزد تا با انجام دادن آن‌ها، استرس و فشارهای عصبی از آن‌ را تا حد امکان کاهش دهیم.

از استرس به موفقیت تنها در 31 روز - جان اف دیمارتینی

هدف‌هایتان را بنویسید و بخوانید: هر یک از ما در اندیشه‌ی خویش هدف هایی داریم که به هفت عرصه‌ی زندگی‌مان مربوط می‌شود. برخی از اهداف دراز مدت و کوتاه مدت هستند. برای موفقیت در رسیدن به هدف یا خواسته‌ی کوتاه مدت یا بلند مدت باید برنتیجه‌ی نهایی تمرکز داشته باشیم و نظم و انضباظ لحظه به لحظه، روز به روز یا ماه به ماه را به کار گیریم. تمرکز بر هدف ی خواسته‌ی دراز مدت می تواند شور و اشتیاق و انرژی لازم را برای انجام کارها فراهم اورد.

برای نمونه دونده ای مه هدفش طی مسافت ۱ کیلومتری است، زمانی که به علامت ۱ کیلومتری می رسد به احتمال خسسته خواهد شد ولی اگر همین دونده مسافت ۵ کیلومتر را در نظر بگیرد شاید به هنگام گذر از مسافت ۱ کیلومتری عرقی بر بدنش نباشد.

گام های عملی و اثر بخش

هر روز که از خواب برمی‌خیزید به رؤیا و هدف درونی‌تان فکر کنید.دفتر یادداشتی برای خود آماده کنید که هدف‌هایتان را در ان بنویسید.به هدف های خود هر روز فکر کنید.

شما می توانید خوردن فیل را به صورت قطعه قطعه و در مدت طولانی انحام دهید و به یک میلیون دلار می رسید: اگر روزی برداشتن گامی بزرگ و دشوار در پیش رویتان قرار گیرد با تقسیمش به گام‌های کوچکتر استرس ناشی از ان را به موفقیت تبدیل کنید.


خرید و دانلود  از استرس تا موفقیت تنها در 31 روز






:: برچسب‌ها: از , استرس , تا , موفقیت , تنها , در , 31 ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: