ذهن ثروت ساز خودرا فعال کنید
نوشته شده توسط : زپو

 ذهن ثروت ساز خودرا فعال کنید


کتاب الکترونیکی راز و رمز ھای  فعال کردن ذهن ثروت ساز
تکنیک ھایی قدرتمند و امتحان شده برای دستیابی به اھداف


در این کتاب الکترونیکی قصد داریم درباره ی ذھن صحبت کنیم، ببینیم این ذھن چی ھست، چه قدرتی
داره و چطوری میشه ازش استفاده کرد تا خیلی راحت اھداف و آرزوھایی که در زندگی داریم رو خلق
کنیم.
و نکته ی خیلی جالب اینکه اگر شما بیای و این تکنیک ھای ذھنی رو بشناسی و از اونھا استفاده بکنی،
واقعا تعجب می کنی و شگفت زده می شی که چقدر عالی و سریع این تکنیک ھا داره بھت جواب میده
و جالب تر اینکه حس می کنی خودت خالق زندگیت ھستی، سوار بر زندگیت ھستی و با جرات و
اطمینان می تونی بگی که من خودم دارم زندگم رو می سازم. اگه خوبه ... کار خودمه و اگه ھم که بده
بازم خودم ساختمش.
به راحتی می تونی کنترل زندگیت رو به دست بگیری و اون رو ھدایتش کنی. و به نظر من این نھایت
قدرت و بھترین ھدیه ای که میشه به یک فرد داد. قدرت خلق زندگی... قدرت کنترل زندگی...
می دونی این قدرت چی رو بھت میده؟ این قدرت این امکان رو بھت میده که در ھر لحظه از زندگیت
انگشت اشاره ات رو به سمت خودت بگیری... میگی خودم کردم... فرمولش رو یاد گرفتم، انجامش دادم و
این شد. به ھمین راحتی! درست عین دو ضربدر دو که میشه چھار... و اگر ھم گھگاھی در زندگیت با
شرایط و اتفاق ھایی رو به رو شدی که اوضاع مطابق میل تو نبود، نمیگی تقصر اینه، امان از مردم... خدا
نخواست... مامانم نذاشت ... پارتی نداشتم که نشد... شرایط بده... اوضاع خرابه... نه!!!



فرصت روازدست ندید این کتاب دنیای شمارو عوض میکنه

برچسب ها:ثروت .ذهن برتر .قدرت تفکر .قانون جذب .راز ذهن

خرید و دانلود  ذهن ثروت ساز خودرا فعال کنید






:: برچسب‌ها: برچسب ها:ثروت , ذهن برتر , قدرت تفکر , قانون جذب , راز ذهن ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: