مود 100 واقعی و تست شده ی کلش
نوشته شده توسط : زپو

 مود 100 واقعی و تست شده ی کلش


ف

فقط و فقط 5000 تومان

نرم افزار هک کلش اف کلنز

نسخه جدید آمد!!

ارزان ترین قیمت در کل کشور ایران !!

http://iamazon.ir/clash/600x125.gif

جم نامحدود + پول(طلا) نامحدود + اکسیر نامحدود

  +اضافه شدن ده ها امکان به کلش آف کلنز و ارتقای لول قانونی و بدون بلاک شدن

http://x99.ir/cocfa/2015-04-04_22-59-55.jpg



نرم افزارهای این پکیج جدید:

 1. نرم افزار هک کلش آف کلنز با سرعت ، آپتایم بالا و امکانات بیشتر و همچنین قابلیت نامحدودسازی جم ، دارک یا نفت ، اکسیر و پول(طلا) را دارد. با این نرم افزار در چند ساعت و با چند کلیک قادر به آپدیت تمامی سازه ها بدون نیاز به صبر هستید. امکان سینگل اتک ، گلوبال اتک ، گلوبال چت و تمامی امکاناتی که در حال حاضر دارید نیز وجود دارد. (نسخه آخر ویژه بهار سال 1394)


 این نرم افزار تست شده و دارای اسناد حاوی اثبات کار کردن آن ها میباشند.

هک کلش


با جم ، پول و اکسیر نامحدود در بازی فوق العاده محبوب کلش آف کلنز قادر به رسیدن به لول های برتر جهانی (+170) در مدت کوتاه خواهید بود.
http://x99.ir/cocfa/sss.jpg

این نرم افزار برای اولین بار توسط ارزون فروش یعنی ما ارائه شد و دیگر فروشگاه ها 99% کپی محصول و با کیفیت پایین تر را ارائه میدهند.

از همه جا ارزانتر حداقل 50% با قیمت پایین تر ارائه می رهیم.


سؤالات رایج خریداران:

1. آیا در اکانت کلش آف کلنز ما مشکلی پیش می آید؟ (جواب: خیر. این سیستم به نزریق یک سری اطلاعات به سرورهای کلش آف کلنز عمل کرده و میتوانید بدون هیچ مشکلی و صد در صد پایدار لول خود را خیلی سریع به +170 برسانید و بلاک نشوید.)


3. قابلیت سینگل اتک و سیو شدن دارد؟ (جواب: بله هم قابلیت سینگل اتک دارد و هم قابلیت گلوبال. همچنین چت و ... نیز همچنان پس از استفاده از این نرم افزارها فعال بوده.)

4. آیا از قابلیت های بازی کم میشود؟ (جواب: خیر ، نه تنها کم نمیشود بلکه تعداد زیادی قابلیت به بازی شما اضافه خواهد شد)

5. امنیت درگاه های پرداخت آنلاین شما چگونه تأمین میشود؟ (جواب: درگاه پرداخت آنلاین وبسایت ما همان درگاه اصلی بانک بوده که امنیت آن در رده کشوری اول است زیرا کسی که بخواهد درگاه مارا ه-ک کند باید اول کل بانک را را ه-ک کند که همچین اتفاقی نخواهد افتاد )


6. چرا قیمت شما از بقیه بسیار پایین تر می باشد؟ (جواب: ما به دلیل داشتن سرورهای قدرتمند در تزریق اطلاعات و برنامه نویس های حرفه ای همچنین خریداران زیاد محصول را با قیمتی ارائه داده ایم تا همه قادر به دریافت و استفاده از آن به سادگی و با چند کلیک باشند.)
عکس اکانتی که در چند دقیقه به این قدرت رسیده است در لول 9 !





http://iamazon.ir/clash/iamazon-clashes.jpg





قابلیت های این نرم افزار:

1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل 20 هزار تومان برای 500 جم و در خارج از کشور به قیمت 5 دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.


6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.

عکسی از موبایل شخصی بنده:



توجه داشته باشید. با این نرم افزار میتوانید بجای خرج های میلیونی برای ارتقای لول و جم به سادگی نامحدود شوید و به لول های بالای +180 برسید

خرید و دانلود  مود 100 واقعی و تست شده ی کلش






:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: