نرم افزار ریاضی چهارم ابتدایی
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار ریاضی چهارم ابتدایی





برنامه تمرین های ریاضی پایه چهارم فصل اول با شیوه ای جذاب و زیبا برای یادگیری عمیق تر و تمرین بیشتر دانش آموزان تهیه شده و شیوه کلی این برنامه به این شکل هست که دانش آموزان برای رسیدن به سرگرمی های مورد نظر خود می بایست تمرین های مربوط به هر موضوع درسی را انجام دهند تا سکه های مورد نیاز برای فعال شدن سرگرمی ها را بدست آورند ...



این برنامه شامل 5 موضوع ( الگویابی با شکل ، الگویابی عددی ، عدد نویسی ، ماشین های ورودی و خروجی و سایر تمرین ها از جمله حل مساله ) می باشد و هر موضوع دارای 10 سوال است که پس از نوشتن پاسخ هر سوال می بایست حتما از دکمه ی « بررسی پاسخ » استفاده کرد تا در صورت صحیح بودن پاسخ ، امتیاز آن سوال ثبت گردد ، در غیر این صورت ، اگر دانش آموز پس از پاسخ دادن ، بدون اینکه بررسی پاسخ را کلیک نماید ، بر روی دکمه ی « سوال بعدی » کلیک کند ، علاوه بر اینکه امتیازی برای او ثبت نخواهد شد ، بلکه امکان بازگشت به سوال قبلی نیز وجود نخواهد داشت .



به هر پاسخ صحیح 30 سکه تعلق می گیرد و در مجموع برای هر موضوع که شامل 10 سوال است ، 300 سکه در نظر گرفته شده و دانش آموز در صورتی که بتواند حداقل 240 سکه کسب کند ، می تواند وارد قسمت سرگرمی ها شده و از سرگرمی هایی که فعال شده اند ، استفاده نماید . در صورتی که دانش آموز نتواند به سوالی پاسخ دهد ، می تواند از راهنمایی های سوالات استفاده کند ، که در این صورت 15 سکه از سکه های کسب شده ی او کم خواهد شد .



اگر بر روی دکمه لغو آزمون کلیک شود ، سکه های کسب شده نیز حذف خواهد شد و دانش آموز می بایست از اول با پاسخ به سوالات شروع به کسب سکه نماید .



این برنامه به شکلی طراحی شده که به هیچ نرم افزار و برنامه جانبی ، برای اجرای صحیح نیاز ندارد و به راحتی و بدون نیاز به نصب ، بر روی تمامی سیستم های ویندوز ، قابل استفاده می باشد . ( قابلیت اجرا بر روی گوشی ها و یا تبلت را ندارد ) اما در قسمت سرگرمی های برنامه ، در صورتی که برخی سرگرمی ها که با فرمت swf می باشد ، بر روی سیستم شما اجرا نشد ، می توانید از قسمت نصب برنامه ، برنامه فلش پلیر را بر روی سیستم خود نصب نمایید . ضمنا در صورتی که برای نوشتن پاسخ سوالات ( اعداد ) بصورت بصورت فارسی مشکل داشتید ، به قسمت نصب برنامه رفته و فونت هایی را که در این قسمت قرار داده شده به توجه به راهنمایی که در همانجا صورت گرفته در سیستم خود کپی کنید تا این مشکل بر طرف گردد .

در تولید این محتوا تمام سعی بر این بوده که برنامه ای جذاب و مفید و کاربردی برای دانش آموزان و برای کلاس های درس تهیه شود . همچنین تلاش شد تا جهت راحتی دانلود این برنامه از طریق اینترنت ، حجم برنامه خیلی زیاد نشود .

برای دریافت نرم افزار تمرینی سایر فصل های کتاب ریاضی چهارم ، در همین برنامه یک دکمه قرار داده شده ، که با کلیک روی این دکمه به صفحه دریافت سایر فصل ها هدایت خواهید شد .




خرید و دانلود  نرم افزار ریاضی چهارم ابتدایی






:: برچسب‌ها: نرم افزار ریاضی چهارم ابتدایی , ریاضی چهارم ابتدایی , نرم افزار ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: