آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ***
نوشته شده توسط : زپو

 آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ***


آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته حقوق و درس آشنایی با قانون اساسی بوده که در 220 صفحه تهیه شده است.  


این تحقیق به تفصیل به توضیح اصول 177 گانه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می پردازد . ضمنا اصلاحات این قوانین را نیز بررسی می نماید . در ادامه این تحقیق نیز بالغ بر 900 تست به همراه پاسخ برای یادگیری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آورده شده است . در ادامه به قسمتی از این تحقیق اشاره می شود : 

اصل چهل و نهم :دولت موظف است ثروت های ناشی از ربا, غصب , رشوه , اختلاس , سرقت , قمار, سوء استفاده از موقوفات , سوءاستفاده از مقاطعه كاری ها و معاملات دولتی , فروش زمین های موات و مباحات اصلی , دایر كردن اماكن فساد و سایر موارد غیر مشروع را گرفته و به صاحب حق رد كند و در صورت معلوم نبودن او به بیت المال بدهد.این حكم باید با رسیدگی و تحقیق و ثبوت شرعی به وسیله دولت اجرا شود. اصل پنجاهم :در جمهوری اسلامی , حفاظت محیط زیست كه نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند, وظیفه عمومی تلقی می گردد.از این رو فعالیت های اقتصادی و غیرآن كه با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیر قابل جبران ملازمه پیدا كند, ممنوع است اصل پنجاه و یكم :هیچ نوع مالیات وضع نمی شود مگربه موجب قانون موارد معافیت و بخشودگی و تخفیف مالیاتی به موجب قانون مشخص می شود.
و......................................................

خرید و دانلود  آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ***






:: برچسب‌ها: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران , تحقیق در مورد قانون اساسی , تحقیق درباره قانون اساسی , تحقیق در مورد قانون اساسی ایران , تحقیق درس آشنایی با قانون اساسی , تست قانون اساسی , دانلود تست آزمون قانون اساسی , اصل 44 قانون اساسی , تحقیق آشنایی با قانون اساسی , آموزش تست زنی آزمون قانون اساسی , تست زنی آزمون قانون اساسی , قانون اساسی , قانون اساسی ایران , آزمون وکالت , تست زنی آزمون , تست زنی آزمون وکالت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: