قالب املاک - جوملا 3 (بسته نصبی)
نوشته شده توسط : زپو

 قالب املاک - جوملا 3 (بسته نصبی)



 بسته بسیار حرفه ای املاک و مستغلات جوملا 3 . با تمامی امکانات و کاملا فارسی به همراه درگاه پرداخت. این قالب از کامپوننت DJ Classifieds  فارسی استفاده می کند. که باعث تبدیل شدن این بسته به یک سایت چند منظوره شده و هم به عنوان سایت آگهی و هم املاک می توان از آن استفاده کرد.

وبسايت آماده و فارسي مناسب براي املاك و مستغلات و آگهي هاي اينترنتي داراي 3 رنگ و استايل زيباي پيش فرض با قابليت ثبت آگهي توسط كاربران و كنترل پنل براي هر كاربر و مشاورين املاك و همكاران مي باشد . يكي از ويژگي هاي برتر اين بسته سازگاري ان با تمامي نسخه هاي جوملا 3 و متصل بودن به درگاه پرداخت مي باشد كه ميتوانيد آگهي ها را دسته بندي نماييد و براي ثبت اگهي ابتدا وجه به صورت آنلاين واريز شود و سپس آگهي منتشر شود بسته املاك با قالبي كاملا انعطاف پذير قابل نمايش بر روي تلفن همراه و ديگر نمايشگرها و قابليت سفارشي سازي مي باشد بهينه سازي براي موتورهاي جستجو كه يكي از مسائلي مي باشد كه براي مديران وبسايتها مورد اهميت بوده در اين قالب كاملا رعايت شده و شما قادر به فعال سازي گوگل آناليز و گول وب مستر در آن مي باشيد جستجوي پيشرفته املاك از ديگر ويژگي هاي مهم اين بسته مي باشد در ادامه با ويژگي هاي ديگر اين بسته آشنا خواهيم شد.

داراي بسته آسان نصبي فارسيداراي 3 استايل با رنگ متفاوت پيش فرضسيستم منوي : DJ-Menu - MooToolsداراي موقيعتهاي فراوان براي ماژولكاملا انعطاف پذير با قابليت سفارشي سازيپشتيباني از فونتهاي گوگلپشتيباني از گوگل آناليز براي بهينه سازي و سئوپشتيباني از Webmaster Toolsبهينه شده با فونت هاي فارسيداراي نسخه تلفن همراهتنظيم و انتخاب فونت هاي دلخواهتاپيوگرافي اختصاصيقالب فارسي جوملا سازگار با جوملا3.3 مناسب براي سايتهاي املاك و آگهي اينترنتيقابل تنظيم عرض قالب و ستونها و لوگوطراحي شده بر روي فريم ورك frameworkمنطبق بر اساس HTML5منطبق بر اساس CSS3طراحي شده 100% css و بدون جدولپشتيباني از كامپوننت مديريت آگهي هاي DJ-Classifiedsپشتيباني از DJ-Catalog2تنظيمات ساده و پيشرفته از مديريت قالبپشتيباني كامل از LESSپشتيباني از Bootstrapفشرده سازي CSS و جاوا اسکريپت

خرید و دانلود  قالب املاک - جوملا 3 (بسته نصبی)






:: برچسب‌ها: قالب , بسته نصبی املاک , آگهی آنلاین , قالب املاک جوملا 3 , پوسته املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: