چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم
نوشته شده توسط : زپو

 چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم


حتماً زمان‌هایی را در زندگی تجربه کرده‌اید که روحتان را خسته و فرسوده یافته‌اید. احساس کرده‌اید که دیگر توان ادامه‌دادن ندارید در چنین زمان‌هایی چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم؟ آیا راهی برای مدیریت این زمان‌ها و ادامه‌ی تلاشمان برای رسیدن به هدف وجود دارد؟

چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم؟ - سعید بهزادی
روح موضوع مهمی است و نمی‌توان از مسائل مربوط به آن به‌سادگی گذشت. در روزهای سخت، آن هنگام که به‌نظر می‌رسد باطری روحمان خالی است باید راهی برای شارژ‌شدن و توان دوباره یافتن روح بیابیم. شاید با خود بگوییم و آرزو کنیم که ای کاش روحمان به سادگی گوشیمان شارژ می‌شد. اما به‌خوبی می‌دانیم ماجراهای مربوط به روحمان به این آسانی حل نمی‌شود. پس برای حل مشکل باید با اصول شارژ روح آشنا شویم .

انسان دارای دوبعد روح و جسم است؛ اما این دو از یکدیگر مجزا نیستند و حالات هر یک بر دیگری تأثیر‌گذار است. پس برای رسیدن به کمال و موفقیت همانگونه که باید جسمی سالم و آماده برای رویارویی با موانع را داشته‌باشیم به روحی کاملاً سالم و شارژشده احتیاج داریم . اگر روح شارژ‌شده باشد جسم هم خود‌به‌خود شارژ می‌شود و انسانی سالم و مهیا برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش پدید می‌آید.
به‌عبارتی می‌توان بیان کرد که این کتاب، شارژر روحتان را به شما معرفی می‌کند و با بیانی ساده و مثال‌هایی قابل درک شما را با اصول و قوانین مربوط به تقویت روح و پله‌های رسیدن به موفقیت آشنا می‌کند. مطالبی که اگر در زندگی به‌کار ببندیم موفقیت و رسیدن به تمامی آرزوها و اهدافمان در دسترس و دست‌یافتنی خواهد بود. پس این قوانین ساده، مهم و کاملاً قابل درک و ملموس را برای رسیدن به تعالی همه‌جانبه و غلبه بر سختی‌ها و مشکلات پیش‌آمده در طول مسیر رسیدن به نهایت موفقیت، رعایت کنید؛ موفقیت به شما تعلق خواهد‌گرفت.


خرید و دانلود  چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم






:: برچسب‌ها: چگونه , باطری , روحمان , را , شارژ ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: