100 ایده ناب برای شروع یک کسب و کار های میلیونی با سرمایه صفر
نوشته شده توسط : زپو

 100 ایده ناب برای شروع یک کسب و کار های میلیونی با سرمایه صفر


این محصول محصولیست تحسین شده و برگزیده که تمام معادلات کسب و کار را به هم ریخته و منطق را در می نوردد و شما را وارد دنیای پول و ثروت خواهد کرد...ما این قول را به شما خواهیم داد...




 ما در این کتاب نزدیک به ۱۰۰ ایده ( ایده هایی ناب مخصوص کشور عزیزمان ایران )  برای شروع یک کسب و کار میلیونی با کمترین سرمایه اولیه را در اختیارتان قرار خواهیم داد که هر کدام از این ایده های گلچین شده می تواند برای شما درآمد فوق العاده و هنگفتی به همراه داشته باشد.



ما و گروه ایده پردازمان فقط و فقط به دادن ایده کفایت نکرده ایم و قول داده ایم که شما را تا اولین درآمد میلیونی تان همراهی کنیم لذا علاوه بر ایده های میلیونی که در طلب اخلاص ( هر چه میدانستیم از تجربیات و تلاش و تحقیقاتمان ) در اختیارتان قرار دادیم ؛ ایده هایی ناب و ستودنی پس از راه اندازی کسب و کار میلیونی تان نیز در اختیارتان قرار میگیرد که قول میدهیم فقط با یکبار مطالعه آنها شگفت زده خواهید شد.



 چون تعهد ما بر این بوده که جامع ترین و کاملترین و بی رقیب ترین محصول را در این حوزه تقدیمتان کنیم در این محصول با آموزش اصول مشتری مداری و تبلیغات و آموزش چگونگی رونق بخشیدن هر چه بیشتر به کسب و کارتان و نزدیک به ۴۰ نکته اساسی برای رشد هر چه بیشتر شغل میلیونی شما این محصول را به محصولی تحسین شده و برگزیده تبدیل کرده ایم.


نزدیک به ۵۰ تجربه ارزشمند کسب و کار که بدون شک هیچکس آنها را در اختیارتان قرار نخواهد داد و در هیچ کلاس درسی آنها را نخواهید آموخت پیشکشی به شما همراهان عزیزمان است تا بلکه توانسته باشیم گامی بزرگ در جهت رشد و ارتقای سطح اقتصادی خانواده های ایرانی برداریم و فقط از شما همین توقع را داریم که ما را از دعای خیرتان بی نصیب نکنید.


این یک شعار تبلیغاتی نیست.مطمئن باشید پس از مطالعه کتاب از ما تشکر خواهید کرد...



 ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا بلکه بتوانیم گره ای از مشکلات اقتصادی هموطنانمان را  ( که بسیار هم زیاد است !!  ) بگشاییم و تمام تلاشمان را بر این گذاشته ایم که بتوانیم زندگی اقتصادی شما را متحول کنیم.


بدون تردید این کتاب را تهیه کنید و مطمین باشید با خرید این کتاب زندگی مالی خود را متحول خواهید کرد...



 اینک اگر به دنبال ایده ای ناب هستید که بتواند شما را به درآمد عالی برساند و زندگی مالی شما را متحول کند... اگر سرمایه لازم را برای شروع کسب و کارتان ندارید و به دنبال ایجاد یک شغل میلیونی با کمترین سرمایه اولیه هستید...اگر در شغلتان رونق لازم را ندارید و به دنبال ایده های برای رونق هر چه بیشتر شغل و کسب و کارتان هستید...و اگر می خواهید کاملترین و بی نقص ترین کتاب ایده پردازی را همراه با آموزش های متنوع و تخصصی و نکات ارزشمند آن تهیه کنید همین حالا فقط و فقط با پرداخت 19900 تومان کتاب را تهیه کنید و از خواندن سطر به سطر کتاب لذت ببرید.


ما را  از دعای خیرتان بی نصیب مگردانید...


خرید و دانلود  100 ایده ناب برای شروع یک کسب و کار های میلیونی با سرمایه صفر






:: برچسب‌ها: ایده , استارتاپ , کسب و کار , میلیونی , ایران , کتاب , فایل , دانلود , بهترین , بزرگترین , قدرتمندترین , پرفروش , اصلی , استخدام , کارآفرینی , اشتغال , سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: