دانلود الگوی آماده کت جین زنانه برای چهار سایز مختلف
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود الگوی آماده کت جین زنانه برای چهار سایز مختلف


دانلود الگوی آماده کت جین زنانه برای چهار سایز مختلف اسمال، مدیوم، لارج و ایکس لارج

 

راهنمای پرینت فایل پی دی اف الگوی خیاطی:

 

برخی فایل‌های پی‌دی‌اف، مثل الگوهای خیاطی، به صورت یک تکه و بزرگ هستند؛ طوریکه با استفاده از پرینترهای خانگی و روی کاغذ A4 نمی‌توانید آن‌ها را پرینت نمایید. اگر امکان پرینت روی پرینترهای لارج فرمت (دفاتر کپی و تکثیر در داخل شهر، این خدمات را ارائه می‌کنند) را دارید که چه بهتر؛ ولی اگر مجبور به پرینت روی پرینترهای خانگی باشید برنامه Adobe Acrobat، دارای ویژگی Tiled Printing می‌باشد که به راحتی امکان چاپ یک صفحه بزرگ روی صفحات A4 را فراهم می‌کند.

توجه مهم: برنامه رایگان Adobe Reader دارای این امکان این نیست. باید از نسخه Adobe Acrobat Pro که در بازار فراوان است (با قیمتی اندک، به برکت عدم رعایت کپی رایت)، استفاده نمایید.

ابتدا در برنامه آکروبات، از منوی File، گزینه Print Setup… را انتخاب نموده و مطابق تصویر ذیل، در بخش Paper، از منوی Size، گزینه A4 را انتخاب نمایید.

 حال برای پرینت یک فایل با ابعاد بزرگ، از راهنمای تصویری ذیل در Adobe Acrobat Pro استفاده نمایید.

اما اگر نسخه اصلی نرم افزار آکروبات را در اختیار ندارید می توانید نرم افزار زیر را دانلود کرده و برای پرینت از آن استفاده کنید.

نرم افزارPDFTiler

 

 

 

 

این برنامه، نیاز به نصب ندارد. آن را روی دسک تاپ خود ذخیره کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید، روی آن دوبار کلیک کنید تا باز شود. دکمه Select File را بزنید و فایل پی‌دی‌اف مورد نظر خود را از روی هارد کامپیوتر خود انتخاب کنید.

 

گزینه‌ها را مطابق با تصویر فوق تنظیم نموده و در نهایت دکمه Tile را بزنید. برنامه PDF Tiler، فایل شما را به صفحات قابل پرینت روی پرینتر A4 تبدیل می‌کند.

 

پس از تکمیل پرینت فقط باید صفحات را طوری به هم بچسبانید که نشانه های گوشه های کاغذ بر هم منطبق شوند سپس الگو را برش بزنید.


خرید و دانلود  دانلود الگوی آماده کت جین زنانه برای چهار سایز مختلف






:: برچسب‌ها: دانلود , الگوی آماده , کت جین , مدل زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: