پایان نامه فیلترسازی تصویر سه بعدی با استفاده از تانسور ساختارهای ایزوتروپیک
نوشته شده توسط : زپو

 پایان نامه فیلترسازی تصویر سه بعدی با استفاده از تانسور ساختارهای ایزوتروپیک


در دنیای امروزی روش های فیلترسازی تصویر در تعداد زیادی از کاربردها دارای اهمیت زیادی می باشد. میتوان با استفاده از کامپیوتر ،پردازش و تجزیه و تحلیل های رقومی انجام داد.این نوع پردازش ها برای افزایش کیفیت داده ها و تفسیرهای چشمی انجام میگیرد.همچنین می توان موضوع یا اطلاعات به خصوصی را از تصویر به دست آورد که همگی موارد گفته شده به صورت خودکار توسط کامپیوتر انجام می گیرد. طراحي يك هسته سخت افزاري براي پردازش تصوير روي تصاوير با حجم بالا يك قدم اساسي در پيشبرد سيستم هاي بينايي ماشين های تصویر برداری می باشد. در واقع فیلتر سازی تصاویر به مکانی که اطلاعات می تواند دستخوش اغتشاشات و تغییرات محیطی گردد و یا بخشی از اطلاعات از بین برود گفته می شود. به خصوص در مکان های میکروسکوپی سه بعدی، غشاء سلولی به عنوان ساختارهای از هم بعدی دوگانه ظاهر می گردد و از عدم پیوستگی در تراکم و جهت گیری رنج می برد. رویکردهای مبتنی بر معادلات تفاضلی پراکندگی ایزوتروپیک از طریق جمع بندی اطلاعات جهت گرا و فاصله گرا در روشی انعطاف پذیر و مستحکم، راه حل شگرفی برای این گونه مسائل ارائه می دهند. در این مقاله،ابتدا به معرفی،تاریخچه و تعریف فیلتر سازی تصاویر می پردازیم و در ادامه مدل ایزوتروپیک مبتنی بر تانسور جدیدی را پیشنهاد می کنیم که به طریق ویژه ای با جهت ساختارهای دو وجهی دو بعدی تطبیق یافته است که به طور همزمان قادر به کاهش اغتشاشات محیطی و افزایش کنتراست می گردد.

شما می توانید 37 صفحه نخست این پایان نامه را از این لینک به صورت رایگان دریافت نمایید و پس از مشاهده متن و رضایت از آن را خریداری نمایید.

ا


خرید و دانلود  پایان نامه فیلترسازی تصویر سه بعدی با استفاده از تانسور ساختارهای ایزوتروپیک






:: برچسب‌ها: ایزوتروپیک , تانسور , تصویر سازی , تصویر سازی سه بعدی ایزوتروپیک , تصویر سازی سه بعدی , خرید پایان نامه ایزوتروپیک , |فیلتر سازی تصاویر تروپیک| , دانلود پایان نامه انتشار مبتنی برمعادلات تفاضلی پراکندگی , تصویربرداری بیولوژیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: