دانلود Battlefield Frontline City vBFF.2.0.3 بازی میدان نبرد: شهر خط مقدم + مود
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود Battlefield Frontline City vBFF.2.0.3 بازی میدان نبرد: شهر خط مقدم + مود


بازی بسیار مهیج و اکشن Battlefield Frontline City

با گرافیک عالی و گیم پلی بسیار سرگرم کننده

دارای خط داستانی جذاب و هیجان انگیز

محصول استودیوی Codelabs Studio کشور اسپانیا

نسخه معمولی + نسخه مود شده

توجه 1: برای اجرای بازی نیاز به اینترنت به صورت مداوم دارید.

توجه 2: دیتای بازی از طریق خود بازی و در اولین اجرا دانلود می شود.

Battlefield Frontline City نام یکی دیگر از بازی های جنجالی و اکشن موبایلی می باشد که توسط استودیویی بی نام و نشان تولید و عرضه شده است. سازنده این بازی استودیوی Codelabs Studio واقع در شهر مادرید، پایتخت کشور اسپانیا می باشد. Codelabs Studio زیرمجموعه شرکت اصلی Codelabs Interactive Media می باشد که در واقع منتشر کننده محصولات این استودیو است. بازی Battlefield Frontline City تنها در چند روز توانست موج عظیمی از بازدیدکنندگان و بازیکنان را به سمت خود روانه کند و دلیل اصلی این محبوبیت گیم پلی زیبا در کنار داستان جنجالی آن می باشد. در نقد و بررسی محتوای گیم پلی و خط داستانی بازی Battlefield Frontline City با APKTOPS همراه باشید.

ویژگی ها :

گرافیک عالی و جزئیات بسیار زیادگیم پلی سرگرم کننده و چالش برانگیز در سبک اول شخص شوتردارای خط داستانی جذاب و مهیجشبیه سازی حرفه ای سلاح ها، کاراکترها، انفجارها و …قابلیت استفاده از سلاح های مختلف در کلاس بندی های متفاوتقابلیت زوم کردنقابلیت استفاده از ابزارهای مختلف مثل کیت های سلامتی و …وجود مراحل مختلف در مکان ها و کشورهای مختلفوجود سربازان دشمن متفاوتقابلیت انتخاب و ایفای نقش به عنوان سربازان ماهر دو طرف جنگ

نقد و بررسی بازی Battlefield Frontline City

بررسی محتوای اصلی و خط داستانی بازی :

سال 2030 میلادی… دنیا وارد جنگی عظیم و خوفناک شده است. این جنگ حاصل زیاده خواهی های دو قدرت بزرگ جهان یعنی آمریکا و روسیه می باشد. از طرفی آمریکا با اعمال فشارهای اقتصادی و سیاسی زیاد به روسیه و اتحادیه اروپا و از طرف دیگر ملی گرایی های افراطی روسیه و چندین کشور اروپایی، دلایل اصلی جنگ را فراهم کرده اند. روسیه در اقدامی جسورانه قدرت های برتر اروپا را متحد کرده و به پیروی از آن ها، تمام کشورهای دیگر اروپا نیز وارد این اتحاد می شوند. کشورهای اروپا به علاوه روسیه سازمانی عظیم با عنوان ” امپراطوری اوراسیا (Empire of Eurasia) ” پایه گذاری می کنند و علیه ایالات متحده آمریکا بر می خیزند.

در طرف مقابل، آمریکا و متحد اصلی او در منطقه یعنی کانادا با تمام کشورهای آمریکای لاتین متحد شده و گروه قاره های متحده آمریکا (United Continents of America) یا UCA را ایجاد می کنند. در طرف دیگر، چند کشور آفریقایی و چندین قدرت نظامی آسیا مثل چین نیز مورد حمله این دو گروه قرار می گیرند تا منابع این کشورها از طریق حمله به کشورهای ضعیف تر در آسیا و آفریقا فراهم شود. با این اقدامات، دنیا رسماً وارد بزرگ ترین جنگ جهانی می شود.

بعد از 90 سال جنگ پیاپی که بر سر تمام منابع نفتی در دنیا صورت گرفته است، حالا بیش از 90% منابع نفتی جهان در یکی از شهرهای روسیه با نام Volgograd که با نام Stalingrad نیز شناخته می شود قرار دارد. از این رو، شهر Volgograd به مهمترین مکان طرفین جنگ تبدیل شده است و هر کشوری برای به دست گرفتن کنترل این شهر و استفاده از متابع با ارزش نفتی آن به این کشور حمله ور شده است. در واقع یعنی اگر تا پیش از این جنگ در تمام نقاط دنیا شعله ور بوده است، حالا تمرکز کل دنیا روی این شهر می باشد.

تمام نیروهای UCA به این شهر اعزام شده اند. شما در نقش یک تک تیرانداز ماهر و کماندوی ویژه امپراطوری اوراسیا مأمور شده اید تا به این شهر بروید و نیروهای دشمن را عقب برانید. دشمن شما سربازانی نخبه و تک تیراندازانی ماهر هستند که برای رسیدن به اهدافشان از هیچ چیز فروگذار نمی شوند. از طرف دیگر، می توانید در نقش تک تیراندازان UCA ایفای نقش کنید.

بررسی ویژگی های گرافیکی و گیم پلی بازی :

گرافیک بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و جزئیات زیاد آن، بازی Battlefield Frontline City را به یک بازی زیبا تبدیل کرده اند. صحنه های اکشن، افکت های زیبا و جو مهیج بازی همگی باعث شده اند تا درصد هیجان بازی بسیار زیاد باشد. گیم پلی بازی نیز از نقاط قوت آن محسوب می شود. نمای بازی اول شخص بوده و شما کنترل هدف گیری و شلیک را بر عهده دارید. در واقع، کاراکتر بازی به صورت خودکار حرکت می کند و شما فقط وظیفه هدف گیری و تیراندازی را دارید. شاید فکر کنید این مورد ساده و خسته کننده به نظر برسد، اما هیجان و چالش بزرگی در این سبک بازی وجود دارد.

دشمنان شما در مقابلتان ظاهر می شوند و شما باید با هدف گیری دقیق آن ها را نابود کنید. می توانید کاور بگیرید و در زمان مناسب هدف گیری کرده و شروع به تیراندازی کنید. نقاط حساس بدن دشمنان میزان سلامت آنان را تعیین می کند. برای مثال شلیک به سر دشمنان بهترین کاریست که می توانید انجام دهید. جدا از این بخش ها، قابلیت های زیادی در بخش خرید و ارتقای تسلیحات وجود دارد.

توجه: برای اجرای بازی می بایست اینترنت شما به صورت مداوم متصل باشد.

نکته: دیتای بازی با حجمی بین 30 الی 50 مگابایت در اولین اجرا دریافت می شود. این اطلاعات تنها یکبار دانلود می شوند و در دفعات بعدی و در صورتی که نسخه بازی آپدیت نشود، نیازی به دانلود اطلاعات اضافی نیست.




خرید و دانلود  دانلود Battlefield Frontline City vBFF.2.0.3 بازی میدان نبرد: شهر خط مقدم + مود






:: برچسب‌ها: اکشن , بازی های آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: