گلچین اشعار خسرو شکیبایی
نوشته شده توسط : زپو

 گلچین اشعار خسرو شکیبایی


زیبا ...
زیبا هوای حوصله ابریست ...
چشمی از "عشق" ببخشایم ...
تا رود آفتاب بشوید دلتنگی مرا...

کتاب حاضر گلچینی از زیباترین اشعار زنده یاد خسرو شکیبایی میباشد که پیشنهاد میکنیم برای کسانی که عاشقش هستید و برای عزیزانتون پیامک کنید.
من شخصا معتقدم بجای اینکه روزهای خود را با مسائل و افکار نا خوشایندی سپری کنیم یکم عاشقی،یکم آرامش،یکم خوبی،یکم چیزای مثبت،یکم "زیبایی"به زندگی خود هدیه دهیم!

من نمیدانم تو را آن سان که باید گفت
من نمیگویم!
از تو گفتن پای دل در گل،بال های شعر من در بند
من نمیگویم ...
خیل باران های بار آور که می بارند و می پویند و می جویند و می گویند!
تا نفس باقیست زیبا،فرصت چشمت تماشاییست ...


خرید و دانلود  گلچین اشعار خسرو شکیبایی






:: برچسب‌ها: شعر , اشعار , خسرو , شکیبایی , زیبا , بگو , با , کدامین , نفس , می , توان , تا , کبوتر , سفر , کرد , افق , شقایق , خطر , دانلود , عاشقانه , عاطفی , اس , ام , بانک , اسمس , مجموعه , sms , download , khosro , shakibaei , shakibayi , e , book , magazine , کتاب , الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: