استرس ، علائم و تأثیرات آن بر افراد
نوشته شده توسط : زپو

 استرس ، علائم و تأثیرات آن بر افراد


استرس نوعی حالت درونی انسان است كه می تواند زمینه ساز بیماری های گوناگونی باشد. استرس می تواند سازمان شما و كارمندان آن را تحت تأثیر قرار دهد و شما نمی توانید عواقب و اثرات آن را نادیده بگیرید.

همه ما گاهی اوقات استرس را تجربه كرده ایم. استرس مفید می تواند به بعضی از ما كمك كند تا قهرمان المپیك شویم؛ اما استرس مضر بعضی افراد را به سوی یأس و ناامیدی می كشاند. این حالت چنان نیرو و قدرتی دارد كه باید همیشه با دقت كنترل شود.

تعریف استرس

هرگونه اختلال كه سلامت روانی و آرامش جسمی افراد را بر هم بزند استرس نام دارد و این اختلال زمانی رخ می دهد كه بدن باید كارهایی بیش از حد توانایی خود انجام دهد. نتیجه استرس برای اشخاص ، خانواده ها ، جامعه و سازمانهایی كه دچار استرس سازمانی هستند ، بسیار زیان آور است.

تأثیر استرس بر جامعه

خسارات اجتماعی ناشی از استرس تاكنون بسیار بالا بوده ، به طوری كه همچنان سیر صعودی خود را طی می كند. جامعه ، هزینه های خدمات اجتماعی [همچون ارائه خدمات پزشكی برای افرادی كه در اثر استرس شدید دچار بیماری می شوند ، حقوق بازنشستگی زود هنگام برای افرادی كه به علت بیماری های ناشی از استرس شدید از كار افتاده اند و هزینه های معلولیت ناشی از حوادث كه به علت استرس بالا به وجود آمده اند ( مانند تصادفات ) را متحمل می شود؛ علاوه بر آن ، استرس اغلب ،...........

خرید و دانلود  استرس ، علائم و تأثیرات آن بر افراد






:: برچسب‌ها: استرس , حالتهای استرس , درمان استرس , علائم استرس ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: