کتاب کلید کنکور
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب کلید کنکور


اولین کتاب کنکوری که به مطبوعات راه یافت
کتابی شامل آنچه که طراحان سوالات کنکور از آن بهره می برند
کتابی که هر داوطلب برای موفقیت باید داشته باشد. ویژه افزایش درصد ، برای اولین بار در عمر
 کنکور ایران

۹۵ درصد داوطلبان در انتخاب کتب ، کلاس ها و آزمون ها انتخابی اشتباه انجام می دهند و پس از یکسال حرکت در این مسیر اشتباهی در هفته های پایانی نزدیک به کنکور اشتباهی دیگر مرتکب می شوند یعنی سراغ افرادی می روند که قول چند جلسه جمع بندی و …را میدهند که تمام این اشتباهات نتیجه ای جز رونویسی و آشفتگی ذهنی نخواهد داشت . جهت جلوگیری از این همه اشتباه و ضرر و زیان از هر اقدامی کتاب کلید کنکور (فرمولتست) را ببینید.وقتی همه خوابند یعنی چه ؟وقتی همه خواب و غافلند و شما هشیار ، تفاوت های مثبت شما نمایان می شود .از مایکل شوماخر پرسیدند که راز موفقیت شما در اتومبیل رانی چیست ؟ او در پاسخ گفت : هر جا که همه پای خود را از روی گاز بر می داشتند من پای خود را بیشتر روی گاز می فشردم .
برترین کتاب کنکور در نمایشگاه بین المللی کتاب ۹۳
شما هم زمانی که برتری خاصی به دیگران داشته باشید در نتایج خود برجسته می شوید.این وجوه تمایز در مسائلی منحصر به فرد نمایان می شود که این تفاوت های جزئی در مطالعه موجب تفاوت های کلان در نتیجه می شود.بعد سال ها تجربه و تجزیه و تحلیل تست های کنکور های سال های متمادی به نتایجی خاص در کشف روابط علمی بین اجزای موجود در سوالات کنکور و منابع مادر طرح سؤالات رسیدم، که بنا بر مسائلی خاص و جلوگیری از کپی برداری در این سال هاهیچ وقت این اطلاعات را مکتوب نکردم ، ولی امسال به اصرار برخی از دوستان و جهت معرفی سطحی این تکنیک هابه جامعه ی کنکوری کتابی تحت عنوان کلید کنکور که بیان قسمتی از این فنون خاص ( فرمولتست ) نیز است را را به رشته ی تحریر در آوردم.


  داوطلبان گرامی ما، نه تاجرم و نه ناشر بلکه مشاوری هستم که به معنای واقعی کلمه از کنکور جز حقیقت چیزی نگفته و نخواهم گفت . نکته : اگر همه ی فرمولتست هایی را که در اختیار دارم به دانش آموزی بدهم ، در هر شرایطی که باشد رتبه ی برتر کسب می کند .
فرمولتست شماره ۱ : اگر در حین مطالعه یا مبحثی از کتب درسی به کلمه ی ( این ) برخورد کردید سریعاً به موضوع مرتبط مورد اشاره ی آن توجه کنید ، در اینصورت یک سوال کنکور را پیدا کرده اید ، و حال اگر صد بار این کلمه را در یک کتاب دیدید ۹۵ مورد آن تا کنکور ۹۳ مورد استفاده ی طراحان واقع شده و پنج مورد باقی مانده در کنکور ۹۴ خواهد آمد .این ادعا نیست بلکه در کتاب کلید کنکور ( فرمولتست ) اثبات شده است .
در بالا نمونه هایی از دروس دین و زندگی ، شیمی ، زیست شناسی و فیزیک ارائه شده است.   * یک سؤال از ۲۵ سؤال دین و زندگی حتماً باید از سطر اول یکی از سه سال دبیرستان باشد ، البته فرمول های به این شکل در تمامی دروس اختصاصی و عمومی برای تمام گروه ها در اختیار داوطلبانی که با ما ارتباط برقرار کنند قرار خواهد گرفت .این درحالی است که اکثر کلاس ها و افراد می گویند اصلاً پاراگراف اول هر درس را نخوانید و برای آیات خودشان مفاد و مفاهیمی را عنوان می کنند که در کتب درسی و بر روی میز طراح نیست .

ما برای شما روش خرید به صورت  نسخه پی دی اف (۲۰۰۰۰ تومان) در نظر گرفته ایم:

 روش پرداخت خرید نسخه  فایل پی دی اف : پس از پرداخت هزینه کتاب ، به صورت آنی لینک دانلود پی دی اف آن برای شما به نمایش در می آید و همچنین رسید خرید به ایمیلتون ارسال خواهد شدکتاب کلید کنکور – ۲۰۰۰۰ تومان

 

 برای پرداخت در محل و ارسال توسط مامور پست چندین مشکل وجود دارد


 

 

اول اینکه هزینه پست و بسته بندی اضافه میشود. که قیمت کالا را افزایش میابد. 
دوم اینکه زمان ارسال محصول طولانی میشود در بهترین حالت ۴ تا ۵ روز کاری طول میکشد. 
سوم اینکه افراد در زمان مراجعه کارمند پست برای تحویل بسته در محل حضور ندارند و بسته برگشت میخورد. 
بهترین روش برای تهیه این کتاب ، دانلود کردن آن میباشد. 
  

 





راضیه شیخی مدیریت تهران:باآنکه سال ها پشت کنکور بودم با استفاده از فرمولتست استاد شیوه به راحتی توانستم در رشته ی مورد علاقه ام قبول شوم.

  ایوت مقدس نیا     دانشگاه شهیدبهشتی         الهام ملکی   دانشگاه علوم پزشکی    

خرید و دانلود  کتاب کلید کنکور






:: برچسب‌ها: استاد محبوبی , فرمولتست , فرمول تست , کتاب کلید کنکور , کلید کنکور , کنکور , کنکور 95 , پیش بینی سوالات کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: