نوشته شده توسط : زپو

 بازی "حمله مرداب" با پول بی نهایت (مود شده)


         !!!!!!  نسخه پول بی نهایت   و 100% تست شده !!!!!!
      ♡♡          کلی گشتم تا نسخه بدون ایرادشو واستون آماده کردم... تازه خودمم الان دارم بازیش میکنم واقعا عالیه حرف نداره کلی هیجان داره هرچی میخوای بخری بخر پولت تمومی نداره         ♡♡
!!!!!! در انتهای همین صفحه در یکی از عکسایی که براتون گذاشتم میتونید پول بی نهایت یا همان 999999999999  را مشاهده کنید!!!!!
بازی صد در صد تست شده و بسیار محبوب، جذاب و گرافیکی Swamp Attack
به همراه گیم پلی عالی و بسیار سرگرم کننده + نسخه مود شده
قابل اجرا به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتا
با نزدیک به 50 میلیون بار دانلود
ویژگی ها :گرافیک عالی در کنار حجم مناسبگیم پلی بسیار سرگرم کنندهفضای فانتزی و رنگارنگسبک جذاب Defense و بسیار چالش برانگیزقابلیت استفاده از سلاح های مختلف، نارنجک و …سبک Tap & Shootقابلیت کسب امتیاز و خرید و تجهیز و ارتقاء بخش های مختلفبازی Swamp Attackبازی Swamp Attack یا حمله مرداب، یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن می باشد که دارای عناصر خنده دار و طنزآمیز در کنار گیم پلی چالش برانگیز و محتوای حماسی است.شما در بازی Swamp Attack در نقش مردی بازی می کنید که خانه ای در میان مرداب ساخته است. از آنجایی که این مرداب متعلق به حیوانات آن منطقه می باشد، آن ها تصمیم می گیرند تا شبانه به شما حمله کرده و شما و خانه چوبیتان را نابود کنند. این حیوانات هیچ رحمی ندارند و از هر چیزی برای نابودی شما استفاده می کنند.وظیفه شما دفاع از جان خودتان و خانه ای که ساخته اید است. این حیوانات که در میان آن ها تمساح ها ، سگ های آبی ، حشرات ، ماهی ها ، راکون ها و … هستند، با در دست داشتن سلاح هایی مرگبار به سمت شما حمله ور می شوند. همین موضوع بازی را بسیار خنده دار و طنزآمیز می کند اما شما نباید گول این خنده دار بودن بازی را بخورید چرا که دشمنان شما بسیار خطرناک هستند.با خرید سلاح های مختلف و نارنجک ها و … به رویارویی با آن ها بروید و به این موجودات اجازه نزدیک شدن به خودتان را ندهید. بازی در سبک Action/Defense می باشد. کل بازی در یک کادر کلی می باشد و شما در سمت چپ تصویر بر روی یک صندلی نشسته اید و دشمنان شما از سمت راست به شما نزدیک می شوند. باید با هدف گرفتن روی آن ها، به آن ها شلیک کرده و نابودشان کنید. این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده را مود شده جهت دانلود آماده کرده است. Swamp Attack قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین می باشد و نیازی به دیتا ندارد.

خرید و دانلود  بازی "حمله مرداب" با پول بی نهایت (مود شده)






:: برچسب‌ها: حمله مرداب ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: