اصول طراحی و محاسبه تاسیسات بیمارستان قلب
نوشته شده توسط : زپو

طراحي و اجراي بناهاي عمومي از جمله بيمارستانها،با توجه به وسعت،پراكندگي،پيچيدگي عمل كرد و روابط بين آنها از درجه اهميت زيادي برخوردار است.اجرا و بكار گيري اصول و مباني فني صحيح و هماهنگ شده در كشور نه تنها موجب بهبود كيفيت طراحي و كارايي بناها خواهد شد،بلكه علاوه بر افزايش عمر مفيد ساختمانها انجام امور برنامه ريزي و بودجه گذاري خرد و كلان را براي دست اندركاران تسهيل مي نمايد.

اين پروژه به استانداردها،مباني و معيارههاي طراحي تاسيسات مکانيکي،که بطورعام براي همه ي انواع ساختمان ها  نمي پردازد و در هر مورد تنها به ويژگي هايي توجه داردکه به اين فضا هها در بيمارستان اختصاص دارد.

اين پروژه با استفاده از آخرين متون تحقيقاتي منتشر شده،از طرف موسسات پژوهشي برخي از    کشورها ي پيشرفته در مورد بيمارستان تاليف شده است، ولي در تدوين مطالب تنها به انتقال ساده ي اين تحقيقات اکتفا نشده و از تجربه ي ده ها سال طراحي،اجراو بهره برداري تاسيسات مکانيکي بناهاي درماني کشور نيز بهره گرفته شده است،تا رهنمودهاي آن به شرايط مشخص ايران نزديک باشد.

در پيوست شماره ي يك مباني طراحي تاسيسات گرمايي، تعويض هوا و تهويه مطبوع فضاهاي اين  بخش ، به صورت جدول هاي اتاق به اتاق، ارائه شده است.

بخش كاتتريزاسيون قلب در بيمارستان هاي منطقه اي با تاكيد بر تخصص قلب و در بيمارستانهاي قطبي و كشوري،از ظرفيت400تا1000تخت پيش بيني مي شود.


خرید و دانلود  اصول طراحی و محاسبه تاسیسات بیمارستان قلب






:: برچسب‌ها: اصول , طراحی , و , محاسبه , تاسیسات , بیمارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: