چرا اون خنگه پولدار شد من نشدم
نوشته شده توسط : زپو

 چرا اون خنگه پولدار شد من نشدم


سلام خدمت دوستانارها اتفاق افتاده که دوست قدیمی که زمانی فکر می کردید به هیچ جایی نمی رسد را دیده اید و در کمال تعجب متوجه شده اید او رئیس یک شرکت بزرگ چند میلیاردی است و هر ماه به اندازه تمام عمر شما پول در می آورد!
چطور چنین چیزی ممکن است ؟ همیشه در مدرسه نمرات عالی می گرفتید ، به بهترین دانشگاه رفتید و در رشته خیلی خوبی ادامه تحصیل داده اید. اما او حتی نتوانست دیپلم بگیرد و از همان زمان وارد بازار کار شد . حالا شما به سختی زندگیتان را می چرخانید و تازه با پس انداز این چند سال می خواهید ازدواج کنید ، ولی او هیچ وقت چنین مشکلاتی نداشته و این قدر هم سختی نکشیده است!
لازم نیست بیست و چهار ساعته کار کنید و پول هم خرج نکنید تا پولدار شوید . اتفاقا این راهی است که آدمهای عاقل پیش می گیرند و بی پول می شوند!
بسیار خوب اگر می خواهید بدانید کجای کار اشتباه کرده اید ، بیایید و چند ساعت وقت بگذارید و ببینید این میلیاردر بزرگ چطور در زندگی موفق شده است. او حتی به بیماری دیسلکـسیا هم مبتلا است و از عهده کارهای ساده ای چون تایپ با کامپیوتر هم بر نمی آید . اما طرز تفکرش را عوض کرد و پولدار شد.
یک دلیل ساده برای موفقیتتان وجود دارد ؛ اگر نویسنده خنگ این کتاب توانسته موفق شود ، حتما شما هم می توانید !
\\\"این کتاب حرفهای تازه ای دارد ، داستان مربوط به شخصی تواناست که باید به او توجه کرد. او شاگرد تنبل کلاس بود ، همه فکر می کردند ابله است. اما تصمیم گرفت وارونه فکر کند، و ثروتمند شد. نکته مهمی که در این کتاب به آن اشاره شده این است که بدانیم آموزه ها و هنجارهای فرهنگی آموزشی ما جرأت و جسارت آزمایش راه های جدید را از ما گرفته و این ذهنیت را به وجود می آورند که باید هم رنگ جماعت شویم و همان راهی را برویم که دیگران رفته اند . همین موضوع بزرگترین مانع ثروتمند شدن است.
اگر درس های این کتاب را در زندگی دنبال کنید، نعمت و ثروت به سویتان سرازیر خواهد شد \\\"
آنتونی رابینز ، نویسنده معروف کتابهای کمال فردی
\\\" نه تنها روش پولدار شدن را به افراد عادی نشان می دهد ، بلکه به آنان یاد می دهد تا از طریق ارتباط با دیگران ، ثروت خلق کرده و به سایرین کمک کنند. با دقت و توجه به آنچه نویسنده می گوید درهایی را به سوی آینده بهتر می گشاید.

خرید و دانلود  چرا اون خنگه پولدار شد من نشدم






:: برچسب‌ها: چرا , اون , خنگه , پولدار , شد , من ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: