دانلود پاورپوینت بررسی خانه قایق بادبانی(نمونه مشابه مسکونی)
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود پاورپوینت بررسی خانه قایق بادبانی(نمونه مشابه مسکونی)


فرمت فایل: pptx

تعداد صفحات فایل: 19

حجم فایل: 357 کیلوبایت

 

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی خانه قایق بادبانی در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

" خانه قایق بادبانی " در سپتامبر 2012 توسط شركت لندنی ِ معماران رابین مونوتی به اتمام رسیده است. این خانه با مساحت 875 متر مربع، به یك طرح برجسته در خط ساحلی كریمه تبدیل گشته است. این خانه از چهار آپارتمان قابل اجاره، همراه با یك مكان نگهداری قایق بادبانی در طبقه همكف تشكیل شده است كه به وسیله پلكانی متصل به برج اصلی با یكدیگر در ارتباط می باشند.

این آپارتمان ها، مناظر زیبا و جذابی از دریا و كوه های اطراف را ارائه می دهند و اتصالی مستقیم با محیط زیست ساحلی اطراف آن برقرار كرده اند.

طراحی با فضای نگهداری قایق با ابعاد 7 و 15 متر و ارتفاع 6 متر آغاز می گردد كه دسترسی آن از طریق یك درب ریلی بزرگ در مقابل نما ورت گرفته است. پیشنهاد رابین مونوتی در برابر درب 7 متری و چشم اندازهای وسیع و چشمگیر خانه به دریای سیاه، ایجاد سه حجم متمایز و مشخص در بالای محل نگهداری قایق بوده است. با ایجاد تعادل میان این احجام، این طرح تراس های جداگانه ای به هر سطح بخشیده است كه مناظری بی بدیل و دسترسی آسان به فضای باز را ارائه می دهند.

 

پیش نمایش فایل:

پیش نمایش خانه قايق بادباني


خرید و دانلود  دانلود پاورپوینت بررسی خانه قایق بادبانی(نمونه مشابه مسکونی)






:: برچسب‌ها: پاورپوینت تجزیه تحلیل خانه قایق بادبانی , تجزیه تحلیل خانه قایق بادبانی , خانه قایق بادبانی , تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی , تجزیه و تحلیل , نقد و بررسی , تجزیه و تحلیل خانه مسکونی , معماری نمونه مشابه مسکونی , نمونه خانه مسکونی , نمونه مشابه مسکونی , نمونه مشابهی از خانه های مسکونی , نمونه مشابه , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت بررسی خانه قایق بادبانی , پاورپوینت خانه قایق بادبانی , نمونه مشابه مسکونی , پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی , دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی , تجزیه و تحلیل خانه مسکونی , نقد و بررسی خانه مسکونی , خانه مسکونی , نمونه خانه مسکونی , معم ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: