نسخه ویژه موشک وردپرس )wp rocket(
نوشته شده توسط : زپو

 نسخه ویژه موشک وردپرس )wp rocket(


افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket

خب وقت اون رسیده سایت خودتان را با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket به اوج سرعت خودش برسونید ! به دوستان و وب مسترهایی که برای سایتشون ارزش قائل هستند و به سرعت و بهینه بودن سایت خودشان اهمیت دارند میتوانند با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocketبه اون چیزی که میخواهند برسند . بسیاری از دوستان برای ما ارسال میکنند و از نظر سرعت و بهینه بودن خیلی ناراضی هستند پس اون دسته از دوستان که میخواهند سایتشون رو با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket به اوج سرعت خودش برسانند هرچه زودتر از این افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket استفاده کنند و با این کار در اوج سرعت سپری کنید . افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket یکی از پرفروش ترین افزونه ای هست در مورد افزایش و بهینه سرعت میباشد این یعنی قدرت افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket را نشان میدهد که این همه تعداد هیچ وقت اشتباه نمیکنند و  حتما تاثیرش بی نظیر بوده که در هر سایت با لایسنس جداگانه 39 دلار برای این افزونه خرج کرده اند . خب وقتش رسیده سایت های ایرانی هم با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket سایتشون رو به اوج سرعت مثل همین موشک خوشگل به طرفداران سایتشان ارسال کنند و بازدید کننده ها به راحتی استفاده کنند. 

preload

حتما پیشنهاد میکنم به دوستان که سایت سازنده را مشاهده کنند که چقدر امکانات و بررسی و آزمایش های انجام شده و افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket با چه تفاضلی با افتخار از همه افزونه های مشابه جلوست ! پس هر سایت ایرانی با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket میتواند بهترین باشد پس بهتر بودن سایتتون رو با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket محقق کنید .

کش صفحه با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket :

افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket میتوانند مطالب و صفحات سایت شما را کامل ذخیره و در کش کردن کمک کنه و به راحتی وقتی کاربری درخواستی کنه به صورت کامل حرفه ای با لود شدن سریع سایت به راحتی کاربران مطالب شما را مشاهده و استفاده کنند

سرعت سایت

سرعت سایت

لود تصاویر در صورت نیاز با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket :

با استفاده از افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket میتوانید به راحتی وقتی کاربری بخواهد به پایین صفحه بره عکس ها براش لود میشود و این کمک شایانی به کاربران میکند هر چه زودتر به مطلب درخواستی خود برسید که این فوق العادست !

سرعت سایت

سرعت سایت

فشرده سازی کد های سایت با افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket :

افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket این امکان را دارد که به راحتی کدهای ( css , html , Js ) سایت شما را به صورت فشرده در اورده و به بهبود بهینه و سرعت سایت شما کمک کنه !

افزونه افزایش سرعت سایت

افزونه افزایش سرعت سایت

امکان توسعه افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket :

خب این افزونه مثل افزونه های حرفه ای دیگه این امکان را برای برنامه نویسانی که بخواهند هر نیازی که میخواهند خودشان به راحتی اضافه کنند کاملا اپن سورس میباشد .

سرعت سایت

سرعت سایت

قسمت مدیریت افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket :

خب یکی از علتی که افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket محبوب شده قسمت مدیریت میباشد که خیلی آسون و ساده برای تمامی استفاده کنند ها برنامه ریزی شده و ما هم سعی کردیم با یک فونت محبوب ایرانی ها کامل فارسی و راست چین کنیم تا کارابران به راحتی استفاده کنند ! 

wp-rocket- wpcity

خب وقت آن رسیده که به سرعت سایت خودتان توجه کنید که یکی از امر خییییلی مهم در سایت میباشد پس توصیه میکنیم هر چه زودتر از  افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket استفاده کنند و سرعت سایت خودتان را مثل موشک کنید برای تمامی کاربران خودتان سرعت لود را براشون مثل موشک پرتاب کنید تا کاربران خودتان را راضی کنید


خرید و دانلود  نسخه ویژه موشک وردپرس )wp rocket(






:: برچسب‌ها: پلاگین وردپرس , پلاگین , wp-rocket , wp-rocket pro , pro wp-rocket ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: