یادداشت حساب های من
نوشته شده توسط : زپو

 یادداشت حساب های من


نرم افزار حسابداري يک طرفه
-----------------------------
نرم افزار حسابداري يک طرفه که با نام يادداشت حساب هاي من  شناخته مي شود. به منظور يادداشت و يا ثبت حساب هاي شخصي تهيه شده که استفاده از آن بسيار آسان مي باشد و از خصوصيات اين نرم افزار آن است که کليه اطلاعات در طول سال مالي در يک سند ثبت مي شود و نياز به تراز شدن ندارد و در پايان سال پس از ثبت سند اختتاميه و افتتاحيه بطور اتوماتيک مانده حساب ها به سال بعد منتقل مي شود .
 الف - طريقه نصب :
 قبل از نصب نرم افزار  ابتدا باید  sql2000  نصب شود که بطور جداگانه در همین سایت SQL2000 ارائه گردیده است . توجه داشته باشيد نصب sql مدتي طول مي کشد.
پس از نصب SQL در قسمت service manager  حتماً  تيک مربوط به  Auto-start service when OS starts را فعال نموده و يک بار کامپيوتر را خاموش و روشن نمائيد.
فایل NasbHm که یک فایل اجرائی می باشد را اجرا نموده و سپس بر روی گزینه نصب حسابداری یک طرفه کلیک نمائید.تا نرم افزار نصب شود.
ب:- اجرا:
پس از نصب ایکون نرم افزار برروی دسک تاپ شما ایکون مربوطه قرارمی گیرد که با کلیک بر روی آن نرم افزار اجرا می شود و ابتدا سال مالي مورد نظر را مي پرسد. که با تعيين سال مالي پرونده آن سال مالي ايجاد مي شود. سال مالي يا دوره مالي دوره‌اي‌ است که براي محاسبه  وضع مالي ساليانه در تجارت به کار مي رود ونظم دهنده گزارشات متعدد در آن دوره مالي مي باشد. و معمولاً از اول فروردين ماه آغاز و به پايان اسفندماه ختم مي‌شود. بطور پيش فرض سال مالي براساس تاريخ کامپيوتر نمايش داده مي شود و پس از Enter  پرونده سال مالي ايجاد مي شود. پس در طول سال نياز به تغيير آن نيست.
نرم افزار بطور اتوماتیک تعدادی سرفصل کل و معین را بطور پیش فرض فعال می نماید که فهرست آنها در راهنما ذکر شده و شما می توانید در قسمت تعریف حساب ها آنها را حذف یا اضافه یا تغییر دهید.


خرید و دانلود  یادداشت حساب های من






:: برچسب‌ها: حسابداری , حسابداری یک طرفه , حسابداری یکطرفه , یادداشت , حساب من , یادداشت حساب , سند , سال مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: