دستورالعمل کددهی خدمات
نوشته شده توسط : زپو

 دستورالعمل کددهی خدمات


عنوان مدرک: دستورالعمل کدگذاری خرید خدمات

حوزه کاربرد:سیستم های مدیریت کیفیت، مهندسی صنایع

تعداد صفحات: 10 صفحه

دستورالعمل مذکور قابلیت کددهی خدمات خریداری شده توسط یک شرکت یا سازمان اعم از خدمات حمل و نقل، خدمات ساخت و ساز، خدمات نگهداری و تعمیرات، خدمات ایمنی و بهداشت، خدمات مدیریت، خدمات اداری عمومی و رفاهی و ... را دارد. 

این دستورالعمل کلیه خدمات یک شرکت یا سازمان را در 3 سطح و با 7 کاراکتر شناسایی و کددهی می کند و با استانداردهای سیستم های مدیریت کیفیت کاملا منطبق می باشد.

دستورالعمل مذکور سابقه پیاده سازی و اجرا در شرکت های دارنده مدرک ISO 9001 را دارد. کلیه گروه های اصلی و فرعی این دستورالعمل تا حد ممکن به گروه های کوچکتر تفکیک شده اند تا جهت شناسایی گروه ها و زیر گروه ها و اجرای آن در سایر شرکت ها و سازمان ها تسهیل شده باشد و قابلیت انعطاف پذیری برای اجرا در سازمانهای با شرایط خاص و متفاوت را نیز دارا می باشد.

در صورت خرید این دستورالعمل، علاوه بر دسترسی به لینک دانلود، فایل توسط ایمیل بصورت پیوست (attachment) نیز برای شما ارسال خواهد شد.


خرید و دانلود  دستورالعمل کددهی خدمات






:: برچسب‌ها: دستورالعمل کدگذاری خرید خدمات , دستورالعمل کدگذاری خدمات , خرید خدمات , کددهی خدمات , کددهی خدمات اداری، عمومی و رفاهی , کددهی خدمات حمل و نقل , مهندسی صنایع , صنایع , سیستم مدیریت کیفیت , ISO9001 , مدیریت صنعتی , کددهی فعالیت های نت , کددهی فعالیت های نگهداری و تعمیرات ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: