پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور در اینستاگرام
نوشته شده توسط : زپو

 پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور در اینستاگرام


بهترین پکیج آموزشی افزایش لایک و فالوو واقعی در اینستاگرام

صد در صد تضمینی در چند روز جز بهترین ها باشید

آموزشی اختصاصی از ناب ترین های آندروید

 

 http://s3.picofile.com/file/8229198042/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7.jpg

 

خرید پکیج اینستالوژی : افزایش لایک و فالوور اینستاگرام به صورت ۱۰۰% واقعی و فعال با یک ترفند در موبایل ( فوق العاده مناسب برای پیج های شخصی )

افزایش لایک , فالوور و کامنت نامحدود و ۱۰۰% واقعی فقط و فقط با 5 هزار تومان در موبایل خود

به صورت کاملا واقعی تا هزاران هزار فالو و لایک و کامنت در اینستاگرام برای خود و پیج های خود جمع کنید !! فقط کافیست این پکیج را بخرید و به آموزش های آن عمل کنید ( به صورت ۱۰۰% تست شده توسط ناب ترین های آندروید)

 

همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام , به محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است و روز به روز بر کاربران آن افزوده میشود !

پس داشتن یک پروفایل خوب با فالوور و لایک بالا , بسیار موثر میباشد ! به خصوص در راه اندازی یک کسب و کار … !!!

ما آموزش افزایش لایک و فالوور اینستاگرام برای اندروید  را طوری نوشته ایم که حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد موبایل و اینستاگرام نداشته باشید , میتوانید با خواندن آموزش , برای پروفایل خود به تعداد دلخواه , لایک و فالوور کاملا واقعی جمع کنید .

 

شعار محصول : تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک و فالوور کاملا واقعی برای پروفایل اینستاگرام خود جمع کنید !!

ما آموزش های لازم برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام را ( در PDF ) به همراه نرم افزارها و تمامی ابزار مورد نیاز برای اینکار را در یک پکیج فوق العاده جمع آوری کرده ایم و اسم آن را ” اینستالوژی ” گذاشته ایم . این آموزش به صورت 100% توسط ناب ترین های آندروید , تست شده است و این پکیج فوق العاده را تنها با قیمت 5 هزار تومان برای فروش قرار داده ایم … !!!!

 

چرا 5 هزار تومان ؟

شما با ۵ هزار تومان میتوانید به تعداد نا محدود لایک , فالوور و کامنت واقعی و حقیقی برای پیج اینستاگرام خود جمع کنید !

قبل از اینکه این پکیج را برای عموم منتشر کنیم تا همه استفاده کنند , خیلی از عزیزان میگفتند حاضر هستند هر چقدر که مبلغ این پکیج باشد را بپردازند !! حتی پیشنهاد بالای ۵۰ هزار تومان هم برای این پکیج داشته ایم ! اما با مشورت با اعضای تیم موبولوژی به این نتیجه رسیدیم که قیمتی را برای این پکیج انتخاب کنیم که استثنایی باشد ! همین شد که قیمتی فوق العاده را برای این محصول انتخاب کردیم تا شما عزیزان به راحتی این پکیج را تهیه کنید !

مسلما ۵ هزار تومان , پولی است که هر کسی میتواند آن را تهیه کند . انگار که میخواهید ۵ هزار تومان شارژ برای سیم کارت خود بخرید !! با این تفاوت که با پرداخت این ۵ هزار تومان هم به مجموعه موبولوژی کمک خواهید کرد تا بهتر از قبل آموزش های رایگان اندروید و  را در اختیار شما قرار دهند و هم یک روش بسیار ارزشمند را خریداری خواهید کرد که میتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید . همین شد که این قیمت استثنایی را برای این پکیج فوق العاده انتخاب کردیم !

برای بار چندم تکرار میکنیم که شما تنها با ۵ هزار تومان میتوانید به تعداد نا محدود لایک و فالور واقعی و حقیقی برای پیج اینستاگرام خود جمع کنید ! این قیمت منصفانه ترین قیمتی است که میتواند باشد !!!!!!!!!!!!

میتوانید خودتان در گوگل عبارت ” افزایش لایک و فالوور اینستاگرام ” را سرچ کنید !!

قصد تخریب هیچ سایتی را نداریم اما مشاهده میکنید که برای ۱۰۰۰ ( هزار ) فالور خارجی قیمتی معادل ۲۵ هزار تومان ( شایدم بیشتر ) را میگیرند !! برای ۱۰۰۰ لایک در اینستاگرام نیز قیمتی معادل ۲۰ هزار تومان ( شایدم بیشتر ) را میگیرند !! برای افزایش ۵۰ کامنت در اینستاگرام نیز قیمتی معادل ۲۵ هزار تومان میگیرند !! اگر حساب کنید تا اینجا برای ۱۰۰۰ فالور و ۱۰۰۰ لایک و ۵۰ کامنت مبلغی حدود ۷۰ هزار تومان را بپردازید !!!!! اما شما به وسیله “ پکیج اینستالوژی  ” میتوانید به صورت نامحدوووووود در اینستاگرام برای خود لایک و فالو و کامنت واقعی به دست آورید ! آن هم تنها با پرداخت مبلغی معادل ۵ هزار تومان !!!!

پس خیالتان از بابت قیمتی که برای این پکیج میپردازید مطمئن باشد . به قول یکی از مشتریان این پکیج , فقط و فقط افزایش لایک این پکیج به تنهایی ۱۰ هزار تومان می ارزد !!! زیرا ما بهترین و عالی ترین روش را برای شما آماده کرده ایم که در عرض چند ثانیه میتوانید ۱۰۰ ها لایک برای عکس های خود جمع کنید !!



اشتباه نکنید ! این لایک و فالو و کامنت اتوماتیک یا Auto Like و Auto Follow نیست ! تمامی لایک ها و فالو ها واقعی و حقیقی میباشند !!

هیچ هک و یا کرکی در کار نیست ! حتی دور زدن نرم افزار اینستاگرام و تقلب در آن هم نیست !! این یک روش رسمی از API های خود اینستاگرام میباشد !

این پکیج حاوی آموزش های کاملا اختصاصی ( تصویری و روان ) به همراه نرم افزار های مورد نیاز ۱۰۰% تست شده برای افزایش لایک , فالوور و کامنت در اینستاگرام میباشد . آن هم لایک , فالو و کامنت واقعی !!!

اگر شما هم در اینستاگرام عضو هستید و یا پیج های متعددی دارید و اکنون این پست را مشاهده میکنید , این فرصت محدود را از دست ندهید و با 5 هزار تومان از دوستان خود سبقت بگیرید


خرید و دانلود  پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور در اینستاگرام






:: برچسب‌ها: افزایش لایک , افزایش کامنت , افزایش فالوور , لایک نامحدود اینستاگرام , بالابردن لایک اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: