کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد


دیکشنری های انواع گوناگون دارند یکی از انواع آنها که بسیار مورد استفاده می باشد نوع تصویری آن می باشد. این مدل از دیکشنری به دلیل اینکه لغات را با استفاده از تصویر برای شما معنی می کند هم یادگیری آن در ذهن ماندگاری بیشتری دارد و هم مراحل آن را تسریع می بخشد. از دیگر نکات مثبت این نوع از دیکشنری متناسب بودن آن با نیاز زبان آموزان نو آموز است. در این پست یکی از معروف ترین دیکشنری های تصویری را به شما معرفی می کنیم که نام آن کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture Dictionary می باشد.

این کتاب ارزشمند که ویرایش دوم آن را در زیر مشاهده می کنید حاصل تلاش یکی از معروفترین انتشاراتی های جهان به نام آکسفورد است. کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture Dictionary در ۱۲ فصل به موضوعاتی نظیر روزمره، مردم، خانه، غذا و سرگرمی پرداخته است. متن این فصول به صورتی است که ابتدا لغات مورد نظر و متناسب با عنوان فصل تشریح می شود و پس از آن داستانی کوتاه آورده می شود که کلمات تدریس شده در آن فصل در آن داستان گنجانده شده است در انتهای هر فصل نیز متنی آورده شده که لغات جدیدی از همان گروه آورده شده است.

از نکات مثبت کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture Dictionary داشتن تمرینات بسیار است به گونه ای که قبل و بعد از داستان ذکر شده سوالاتی آورده شده است تا سطح یادگیری شما را بیازماید. به طور کلی طراحی سوالات از متن توضیح داده شده توانایی شما را برای بهبود و تسریع یادگیری افزایش می دهد.


             کد تخفیف   50درصدر تخفیف                              c-22oct15-u-10790-r-134             

خرید و دانلود  کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد






:: برچسب‌ها: کتاب , دیکشنری , انگلیسی آکسفورد , زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: