ریسپانسیو و سازگار کردن جوملا با موبایل Responsivizer
نوشته شده توسط : زپو

 ریسپانسیو و سازگار کردن جوملا با موبایل Responsivizer



همانطور که می دانید در الگوریتم های جدید گوگل سازگاری سایت با موبایل و تبلت بسیار حائز اهمیت است . از همین رو کامپوننت کاملا اورجینال ریسپانسیوور آخرین نسخه به صورت اورجینال برای شما عزیزان آماده شد.responsiver یکی از کامپوننت های بسیار کاربردی جوملا می باشد که قالب سایت شما را واکنش گرا می کند. بدین معنی که سایت شما در رزولوشن های مختلف و در موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده می شود و دیگر مشکل بهم ریختگی نخواهید داشت.این افزوه یکی از کارآمدترین افزونه های سازگاری سایت با موبایل و بهینه سازی آن است.که در سایت اصلی جوملا نیز با استفبال گسترده کاربران روبرو شده و رتبه 100 را از آن خود نموده است.

اما این افزونه ها چگونه کار می کنند؟ شاید این سوالی باشد که در ذهن خیلی ها بوده باشد : این افزونه ها معمولا با شناسایی موبایل و تبلت و تشخیص رزولوشن صفحه قالب مخصوص به صفحه موبایل را نمایش می دهند. که می توانید انتخاب کنید که چه قالبی مخصوص موبایل  و با چه چینشی نمایش داده شود. البته افزونه فوق دارای قالب مخصوص موبایل  و امکاناتی جهت بهینه سازی و ریسپانسیو کردن سایت نیز می باشد.

از امکانات جالب این کامپوننت می توان به دارا بودن 4 استایل منوی مخصوص موبایل اشاره کرد.که شما را از خرید و نصب پلاگین های موبایلی بی نیاز می کند.


خرید و دانلود  ریسپانسیو و سازگار کردن جوملا با موبایل Responsivizer






:: برچسب‌ها: Responsivizer joomla , ریسپانسیو کردن قالب جوملا , سازگار جوملا با موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: