نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی


نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی برای تبلیغات وب سایت داران و افزایش فروش مفید می باشد این رو من خودم اورجینال خریدم از یک سایت خارجی و خیلی خوب هم کار میکنه راهنما داره تا حالا چند بار از سایتهای ایرانی خریدم ولی سرم کلاه رفته دوستان . اینو من خودم تست کردم و حالا گذاشتم تا همه استفاده کنن البته اینترنت می خواد برای ارسال و فقط باید خوب نصبش کنید که راخته چون ارجینال هست سایت خودم رو نمیشه اینجا بذارم چون تایید نمیکنن پاک می کنن تبلیغ میشه ولی باید تلاش کرد

خرید و دانلود  نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی






:: برچسب‌ها: ارسال اس ام اس , اس ام اس , ارسال گروهی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: